زهرا نعمتی: برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک هنوز بلا تکلیفم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :498590

کماندار تیم ملی کشورمان گفت: زمان زیادی تا شروع کسب سهمیه المپیک باقی نمانده است اما هنوز بلا تکلیفم.

زهرا نعمتی اظهار داشت: در حال حاضر در کیش حضور دارم و روزی 9 ساعت تمرینات بدنسازی و تیروکمان را در برنامه دارم.

وی افزود: در شرایطی که دور از خانواده هستم و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارم اما نمی‌دانم که به تیم ملی راه پیدا می‌کنم یانه. این وضعیت برایم سخت است. با این وجود به تمریناتم ادامه می‌دهم و همچنان برای برافراشته کردن پرچم کشورم تلاش می‌کنم.

قهرمان پارالمپیک لندن ادامه داد: در حال حاضر عضو تیم ملی نیستم و در کیش به صورت شخصی تمرین می‌کنم. در اردویی که با ورزشکاران پارالمپیکی در کیش داشتم، رکوردهای خوبی زدم. اما زمان زیادی تا مسابقات کسب سهمیه المپیک باقی نمانده است و این در حالی که فرصت زیادی را برای تمرین و آماده سازی از دست داده‌ام.

نعمتی یادآورشد: زمان کمی برایم باقی مانده است و در شرایط ناامید کننده‌ای قرار گرفته‌ام. البته آنچه که برعهده من بود انجام داده‌ام و حالا منتظر تصمیمات مسئولان هستم تا به وضعیتم رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط با ثباتی قرار ندارم. در این خصوص به من قول داده شده بود که این هفته جلسه مشترک لازم میان مسئولان فدراسیون تیروکمان و پارالمپیک برگزار شود. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ بدهد و از بلاتکلیفی خارج شوم.

کماندار کشور مان گفت: دو ماه به مسابقات توزیع سهمیه المپیک و پارالمپیک باقی مانده است اما هنوز بلاتکلیفم. این رقابت‌ها به میزبانی هلند برگزار می‌شود که در بخش المپیک 180 ورزشکار شرکت می‌کنند اما فقط 8 سهمیه توزیع می شود. کسب این سهمیه‌ها نیاز به آمادگی بسیار بالایی دارد. این در حالی است که اصلا وضعیتم برای مسابقات هلند مشخص نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید