اعزام دو ملی‌پوش کانو برای طلای آسیا و سهمیه دونفره المپیک به ژاپن

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ۸:۱۹
    کد خبر :1049843
ملی‌پوش کانو طلای آسیا سهمیه المپیک ژاپن

دو ملی‌پوش شاخص کانو برای طلای آسیا و گرفتن سهمیه دونفره المپیک به ژاپن می‌روند.

دامون صادقی درباره‌ی شانس عادل مجللی و کیا اسکندانی برای گرفتن سهمیه المپیک کانو دونفره بیان کرد: مسابقات کسب سهمیه المپیک اواخر اردیبهشت در ژاپن برگزار می‌شود.

عادل مجللی و کیا اسکندانی شانس خوبی برای گرفتن سهمیه کانو دونفره دارند. این قایق در بازی‌های آسیایی هانگژو هم موفق به گرفتن مدال شد.

او با اشاره به اینکه تنها قایق اول در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک موفق به گرفتن سهمیه می‌شود، گفت: ما برای رقابت و اول شدن در مسابقات می‌رویم. این دو ورزشکار باید در مسابقات انتخابی المپیک بهتر از بازی‌های آسیایی باشند. با توجه به برنامه‌ای که برای این دو ورزشکار داریم، فکر می‌کنم می‌توانیم سهمیه المپیک را بگیریم. البته قول نمی‌توان داد. در کانو دونفره فقط چین سهمیه گرفته و بقیه رقبا که در بازی های آسیایی بودند، در مسابقات ژاپن هم هستند و رقابت بر سر صدم ثانیه است.

رییس فدراسیون اعتماد کرد دو سرمایه بزرگ را دست من داد

مربی تیم ملی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در بازی‌های آسیایی چه نقاط ضعفی وجود داشت که مدال کانوی دو نفره به برنز تبدیل شد و قرار است این ضعف برای انتخابی المپیک رفع شود تصریح کرد: ضعف‌هایی وجود داشت که فکر نمی‌کنم الان دیگر درست باشد که راجع به آنها صحبت کنم اما تلاش می‌کنیم که این ضعف ها را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

نکته مثبتی که وجود دارد ارتباط نزدیک رئیس فدراسیون با ما است. من با مدیران دیگری کار کرده‌ام اما از آنجا که خود آقای سهرابیان از خانواده قایقرانی بوده شرایط را به خوبی درک می‌کند و خود من آخر هر هفته در مورد وضعیت و آنالیز تمرین دو ملی‌پوش کانو با او صحبت می‌کنم.

احساس می‌کنم این نزدیکی که بین رییس فدراسیون و مربی وجود دارد به ورزشکار هم کمک می‌کند. این مسئله باعث شده نصف بیشتر مشکلات برطرف شود.

او افزود: برخی مدیران اطلاعات ورزشی ندارند یا خواسته‌هایی از مربی دارند که واقع بینانه نیست. انتظار معجزه دارند تا اینکه بخواهند منطقی صحبت کنند. اما با توجه به اینکه خود آقای سهرابیان از خانواده قایقرانی است، به صورت واقع بینانه جلو می‌رویم و همه چیز را بر اساس واقعیت به اطلاع او می‌رسانیم و بدون حاشیه کار می‌کنیم. البته باید از او تشکر کنم که به من اعتمادکرد و دو سرمایه بزرگ را به من داده است.

برای مجللی و اسکندانی سهمیه المپیک دست یافتنی است

صادقی در مورد اینکه عادل مجللی تجربه حضور در المپیک را دارد و چقدر تشنه رفتن به المپیک پاریس است؟ تاکید کرد: هر دوی آنها عادل مجللی و کیا اسکندانی تشنه رفتن به المپیک هستند. البته چون عادل یک بار حضور در المپیک را تجربه کرده برایش دست یافتنی‌تر است.

به گزارش ایسنا، اسکندانی شاید در ذهنش رفتن به المپیک سخت باشد اما هر دو به این نتیجه رسیده‌اند که شدنی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید