رونمایی بی وای دی از شاسی بلند الکتریکی آفرودی خود

    کد خبر :965387

BYD به عنوان شرکت چینی به تازگی از یک SUV الکتریکی لوکس جدید با طراحی لندروور و عملکرد فنی شبیه به فراری رونمایی کرده است.

بازتاب-شاسی بلند U8 که به عنوان اولین مدل از برند زیرمجموعه BYD یانگ وانگ عرضه شد، از چهار موتور الکتریکی برای تولید مجموع 820 کیلووات استفاده می‌کند و در طی 3.0 ثانیه می‌تواند از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت برسد و آن را به یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان تبدیل می‌کند. بنابراین باید آن را یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای بازار به حساب آورد.

با وجود عملکرد سوپراسپرت، یانگ وانگ  U8 به عنوان یک خودروی آفرود طراحی شده است، اما شاید عجیب‌ترین ادعای آن دوگانه بودن این وسیله باشد. به لطف آب بندی بدنه و عایق رطوبتی در سطح استاندارد IP68 روی موتو‌های الکتریکی، BYD می‌گوید SUV جدید می‌تواند شناور شود. ویدئویی که در طول شب منتشر شد، نمونه اولیه U8 استتار شده را در حال عبور از یک دریاچه نشان داد.

بی وای دی

به لطف موتورهای چهارگانه، U8 همچنین قادر به چرخش تانکی 360 درجه بوده و همچون هامر EV می‌تواند به صورت موربی به حرکت دربیاید. این شرکت تصاویری از فضای داخلی خودرو منتشر نکرد، اما یانگ وانگ  U8 با قیمتی حدود 1 میلیون ین در چین عرضه خواهد شد و باید آن را مدلی لوکس تلقی کرد.  هنوز مشخص نیست که YangWang U8 با فرمان راست تولید می‌شود یا خیر و برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

بی وای دی

بی وای دی یکی از برندهای موفق چینی در زمینه تولید خودروهای الکتریکی بوده که حتی موفق شده در سال‌های قبل به کشورمان ورود پیدا کرده و چند محصولی به فروش برساند. این محصول جدید که فراتر از خودرو ساده است، در کنار مشخصات فنی بزرگ، طراحی لوکس و آینده‌نگرانه‌ای داشته که می‌تواند برای علاقمندان به خودروهای آفرود نسل جدید جذاب باشد. همانطور که گفته شد این مدل بزودی راهی بازار چین خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید