خودرو کانسپت بی ام و i Vision Dee معرفی شد

    کد خبر :965139

بی ام و از جدیدترین خودروی کانسپت خود در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2023 با نام بی ام و  i Vision Dee رونمایی کرد، نام “دی” مخفف Digital Emotional Experience است.

بازتاب-این خودرو برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری BMW طراحی شده است، به شکلی که دارای یک نمایشگر هدآپ است که در امتداد شیشه جلوی کامل امتداد دارد. بی ام و درباره این مدل بیان داشته:

“با i Vision Dee، ما در حال به نمایش گذاشتن چیزهایی هستیم که هنگام ادغام سخت افزار و نرم افزار امکان پذیر است. به این ترتیب، ما می‌توانیم از پتانسیل کامل دیجیتالی‌سازی برای تبدیل خودرو به یک همراه هوشمند استفاده کنیم. این آینده تولیدکنندگان خودرو بوده  و همچنین برای بی ام و تلفیق تجربه مجازی با لذت واقعی رانندگی است. در همان زمان، بی ام و  i Vision Dee گام دیگری در مسیر NEUE KLASSE خواهد برداشت. با این چشم انداز، ما به آینده‌ای دور نگاه می‌کنیم و بر اهمیت فوق العاده دیجیتالی شدن برای نسل‌های آینده خود تأکید می‌کنیم.”

بی ام و i Vision Dee

i Vision Dee با قابلیت‌های هوشمند و تقریباً انسانی، رانندگان را نه تنها در موقعیت‌های واقعی در جاده‌ها، بلکه در محیط دیجیتالی آن‌ها همراهی می‌کند. بی ام و در نظر داشته محصولات آینده خود را با تجربه تعاملی دیجیتالی و فیزیکی همراه سازد. بنابراین آی ویژن دی یک نمونه الهام گرفته منحصربفرد برای مدل‌های آینده این خودروساز است. اطلاعات خاصی از سوی این خودروساز درباره i Vision Dee اعلام نشده و حتی نمونه به نمایش درآمده یک کانسپت دیجیتالی است.

بی ام و i Vision Dee

بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برند آلمانی با فناوری‌های به کار گرفته در این مدل چه خودروهایی را معرفی و عرضه خواهد کرد. حتی نمی‌دانیم نمونه تولیدی آن در چه زمانی از راه خواهد رسید زیرا اطلاعات کافی درباره آن وجود ندارد.

بی شک بی ام و همیشه در فناوری‌های نوین خودروسازی پیشرو بوده و عجیب نیست چنین مدلی را شاهد باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید