شاسی بلند بزرگ تیگو 9 چری معرفی شد

    کد خبر :964390
تیگو 9

شرکت خودرو سازی چری چین که در کشور ما نیز محصولات متنوعی عرضه کرده است، به تازگی از خودرو 7 نفره تیگو 9 با طراحی بزرگ و فناوری‌های نوین رونمایی کرد.

چری با قدمتی 20 ساله در صنعت خودروسازی توانسته پیشرفت چشمگیری از خود نشان دهد و محصولات مدرنی را به نمایش درمی‌آورد. این شرکت در سبد محصول خود کراس اوورها و شاسی بلندهای متنوعی دارد تا سلایق مختلفی را دربرگیرد. تیگو 9 در واقع پرچمدار شاسی بلند چری محسوب شده که به امکانات به‌روزی مجهز شد.

بازتاب- تیگو 9 در طراحی بیرونی غول پیکر به نظر رسیده و دارای جلوپنجره گریل مانند با لوگو نورانی چری است. طراحی ظاهری در مقایسه با تیگو 8 بهبودی پیدا کرده و جسورانه‌تر به نظر می‌رسد. تیگو 9 در فضای داخلی می‌تواند بیش از 7 نفر را حمل کند.

تیگو 9 چری (3)

ابعاد این خودرو  4820/1930/1699 میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن به 2820 میلی‌متر می‌رسد و به نوعی بزرگ‌ترین محصول چری است و رده بالاتری از تیگو 8 محسوب می‌شود. از ویژگی ظاهری تیگو 9 باید به ستون مشکی رنگ، سقف شناور، اورهنگ کوتاه جلو و خطوط جانبی با ارتفاع زیاد اشاره کرد. در سایر مشخصات ظاهری باید به دستگیره‌های پاپ اوت یا خودکار داخل‌شو، رینگ 19 یا 20 اینچی و اسپویلر عقب اشاره کرد.

تیگو 9 چری (2)

در بخش پیشرانه چری از موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو بهره گرفته که توانایی تولید قدرت 261 اسب بخاری را دارد. این پیشرانه در کنار گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد و سیستم انتقال قدرت نیز دو چرخ جلو محرک است. سقف سرعت بیش از 205 کیلومتر در ساعت بوده و طبق تصاویر منتشر شده کابین دستخوش تغییراتی قرار گرفته که باید به نمایشگر بزرگ و پهن، سیستم شارژ بی سیم گوشی، فضای ذخیره سازی زیر بخش کنسول مرکزی بزرگ‌تر، فرمان سه پر و برخی دیگر اشاره کرد.

چری قصد دارد نمایش عمومی را در نمایشگاه گوانگژو چین انجام دهد. عرضه در سه ماهه نخست سال 2023 در چین صورت خواهد گرفت و در نسخه پایه 23 هزار دلار قیمت دارد. با ویژگی‌های طراحی کابین و بیرونی تیگو 9 قطعا محبوبیت بسیاری در بازار داخلی یعنی چین پیدا خواهد کرد.

تیگو 9

 

تیگو 9 چری (1)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید