رودستر الکتریکی پولستار با طراحی آینده نگرانه معرفی شد

    کد خبر :933117
رودستر الکتریکی پولستار با طراحی آینده نگرانه معرفی شد

سازنده خودروهای برقی سوئدی پولستار اعلام کرده است که قصد دارد خودروی مفهومی اسپرت پولستار O2 را روانه بازار کند. به یاد بیاورید که کانسپت پولستار O2 در مارس 2022 در لس آنجلس معرفی شد.

بازتاب- همانطور که شرکت اشاره کرد، پولستار O2 برای خرید به عنوان یک مدل تولیدی به نام پولستار 6 در دسترس خواهد بود. البته فروش در سال 2026 آغاز خواهد شد و بزودی صورت نمی‌گیرد.

رودستر الکتریکی پولستار با طراحی آینده نگرانه معرفی شد-1

به مناسبت معرفی، 500 نسخه ویژه Polestar 6 LA Concept نیز به تولید خواهد رسید. نسخه‌های ویژه از رنگ بدنه آبی آسمانی برخوردار هستند و در تریم داخلی هم از چرم روشن استفاده خواهد شد. گذشته از آن باید به رینگ‌های 21 اینچی مشابه نسخه کانسپت پولستار O2 هم اشاره کرد.

گفت شده روسدتر پولستار 6 کوپه از پلتفرمی آلومینیومی برخوردار بوده که پولستار آن را سفارشی توسعه داده و از معماری 800 ولتی مشابه پولستار 5 بهره می‌برد. به نوعی شرکت سوئدی سعی دارد این نوع پلتفرم را برای چندین مدل در نظر گیرد.

رودستر الکتریکی پولستار با طراحی آینده نگرانه معرفی شد-2

رودستر مورد اشاره دو موتور الکتریکی با قدرت کلی 884 اسب بخار داشته و در این بین شتاب 0 تا 100 آن بیش از 3.2 ثانیه است. همچنین باید به حداکثر سرعت 250 کیلومتربرساعتی و برد مسافتی 595 کیلومتری هم پرداخت.

محصول جدید پولستار که از زیرمجموعه‌های شرکت ولوو محسوب می‌شود کمتر از 200 هزار دلار نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید