اولین تصاویر غیررسمی از شاسی بلند چری تیگو 9

    کد خبر :933207
چری تیگو 9

پس از اینکه پیشتر تصاویر جاسوسی محصول جدید چری موسوم به چری تیگو 9 آشکار شود، به تازگی تصاویر رندر این شاسی بلند بزرگ شرکت چینی فاش شده که طراحی آن را تا حدودی نمایان می‌سازد.

بازتاب- اولین اطلاعات در مورد چری تیگو 9 سال گذشته رویت شد، این خودرو با شماره مدل T26 کشف شده است. دستگیره‌های درب جمع شونده و طراحی جدید از ویژگی‌های برجسته این SUV هستند. طبق اسناد داخلی چری، T26 بر روی پلتفرم T2X ساخته خواهد شد و ابعاد آن تنها اندکی بیشتر از تیگو 8 پرو خواهد بود.

اولین تصاویر غیررسمی از شاسی بلند چری تیگو 9-1

ابعاد دقیق آن 4780 در 1920 در 1700 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 2800 میلی متر خواهد بود. چری تیگو 9 در نسخه‌های 5، 6 و 7 نفره عرضه خواهد شد. این خودرو مجهز به موتورهای 1.6 یا 2 لیتری توربو و همچنین یک “گیربکس” 7 سرعته با سیستم تعلیق چهار یا دو چرخ محرک است.

اولین تصاویر غیررسمی از شاسی بلند چری تیگو 9-2

چری همچنین در حال آماده‌سازی یک کراس اوور با کد T26J است که یک نسخه اسپرت از تیگو 9 با قابلیت 5 نفره، موتور 2 لیتری و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک محسوب می‌شود. جلوی چری تیگو 9 دارای یک جلوپنجره بدون قاب خواهد بود که یادآور Omoda 5 است. چراغ‌های راهنما این مدل با نوارهای افقی که در زیر چراغ‌های جلو قرار دارند، تعبیه شدند. چراغ‍‌های مه شکن و یک رادار کروز کنترل تطبیقی ​​در پایین سپر جلو دیده می‌شوند.

اولین تصاویر غیررسمی از شاسی بلند چری تیگو 9-3

در عقب، چری تیگو 9 دارای یک بلوک چراغ است. چراغ‌های توقف و راهنما در حالت افقی زیر آنها قرار دارند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید