رونمایی چری از شاسی بلند کامپکت TJ-1

    کد خبر :987042

شرکت چری در جریان رویداد اخیر خود از خودرو شاسی بلند کامپکت TJ-1 رونمایی کرده که از طراحی به روز و مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار است.

بازتاب-چری TJ-1 سبک طراحی آفرود داشته و در دو نسخه ICE و PHEV در کنار چهار چرخ محرک به فروش خواهد رسید. چری در نظر داشته تابستان امسال محصول جدید را در بازار عرضه دارد.

در طراحی از سبک جعبه‌ای الگوبرداری شده و لوگو بزرگ چری که تاکنون روی هیچ محصول این شرکت به کار گرفته نشده، قابل مشاهده است. نسخه ICE به موتور 1.6 لیتری توربو مجهز شده و با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک همراه است. نسخه PHEV مجهز به موتور هیبریدی 1.5 لیتری توربو با خروجی 115 کیلووات و 220 نیوتن متر بوده و مصرف سوخت WLTC تنها 1 لیتر در 100 کیلومتراست و برد الکتریکی خالص بیش از 100 کیلومتر و محدوده کروز قابل توجه  دارد. همچنین شارژ از 30% تا 80% فقط 18 دقیقه طول می‌کشد.

چری TJ-1 دارای ابعاد 4515/1865/1680 میلی‌متری و فاصله بین دو محور 2675 میلی‌متر است. از طرفی، طراحی سقف معلق آن جالب به نظر رسیده و دارای دستگیره‌های درب بازشو بوده و روی رینگ‌های پنج پره تیغه‌ای قرار گرفت. در عقب هم سیستم اگزوز دوگانه به چشم می‌خورد. فضای داخلی در رنگ‌های سیاه و سفید با حداقل دکمه‌های فیزیکی، پنل ابزار مستطیلی، صفحه نمایش کنترل مرکزی شناور ۱۴.۸ اینچی، صفحه نمایش هدآپ و پد شارژ بی‌سیم در کنسول مرکزی همراه است. دریچه‌های هوا گرد و مستطیلی در دو طرف بسیار چشم نواز است.

سیستم کامپیوتری خودرو توسط تراشه Qualcomm 8155 پشتیبانی شده و از FOTA، تشخیص چهره و سیستم کمک رانندگی سطح 2+ پشتیبانی می‌کند. در دیگر ویژگی‌ها باید به صندلی‌های جیر، گرمایش/تهویه/ماساژ صندلی و سیستم صوتی SONY پرداخت.

در حال حاضر اطلاعات کامل چری  TJ-1 منتشر نشده است. بنابراین باید منتظر ماند این خودروساز چینی اطلاعات تکمیلی ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید