خودرو پرنده زاپاتا JetRacer معرفی شد

    کد خبر :931841
زاپاتا JetRacer

خودروی پرنده زاپاتا JetRacer در این ماه توسط فرانکی زاپاتا قهرمان سابق جت اسکی جهان رونمایی شد. شرکت فرانسوی تعدادی هواپیمای دیگر با موتور میکروجت تولید کرده است که در بالای آب یا روی زمین کار می کنند، از جمله JetRacer که اخیراً معرفی شده است.

بازتاب- JetRacer Zapata با دیگر هواپیماها در شکل غیر معمول خود متفاوت است. همچنین، بر خلاف سایر وسایل نقلیه برقی برخاست و فرود عمودی (eVTOL)، جت ریسر پروانه قابل مشاهده نداشته و به جای باتری با نفت سفید کار می‌کند.

این هواپیما با استفاده از 10 موتور میکروجت پرواز کرده و تا ارتفاع 3000 متری بالا می‌رود و به حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت می‌رسد. JetRacer می‌تواند تا سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

وب‌سایت رسمی Zapata می‌گوید:”JetRacer بر روی یک شاسی سبک وزن و ماژولار ساخته شده است که به آن اجازه می‌دهد تا نیازهای مختلف، هم غیرنظامی و هم نظامی را برآورده کند و همچنین از راه دور کنترل شود. تمام سیستم‌های حیاتی برای ارائه سطح بالایی از ایمنی طراحی شده‌اند، همچون نیروی محرکه، کنترل، منبع تغذیه و غیره.”

JetRacer طوری طراحی شده است که حتی در صورت خرابی دو موتور از هر ده موتور، به پرواز ادامه می‌دهد. Zapata در حال کار بر روی دو نمونه اولیه JetRacer است و قصد دارد این دستگاه را به افراد، مشاغل، آژانس‌های امنیتی و ارتش به فروش برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید