نخستین تصاویر سدان MG7 فست بک منتشر شد

    کد خبر :931180
سدان MG7

برند MG که اکنون متعلق به شرکت چینی SAIC است، اولین تصاویر رسمی از مدل احیا شده سدان MG7 را به اشتراک گذاشته است. سدان پریمیومی ام جی در قالب یک فست بک پرچمدار بزرگ به بازار بازخواهد گشت.

بازتاب-در تصاویر منتشر شده، MG7 در بسته رده بالای 405 VTGI Trophy با یک جفت لوله اگزوز دوقلو ظاهر شده است. این مدل دارای سقف شیبدار، یک برآمدگی بلند عقب و طراحی به اصطلاح “هاردتاپ” با پنجره‌های جانبی بدون قاب است.

نخستین تصاویر سدان MG7 فست بک منتشر شد-1

نسل قبلی بر اساس MG ZT و Rover 75 بود که بر روی پلتفرم قدیمی BMW ساخته شده بودند. نسل جدید MG7 پلتفرم توسعه SAIC را دریافت خواهد کرد. در داخل، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ نصب خواهد شد که به یک صفحه ابزار دیجیتال و یک صفحه کنترل سیستم چندرسانه‌ای تقسیم می‌شود. در همان زمان، سازنده تصمیم گرفت دکمه‌های کنترل فیزیکی را برای سیستم‌های مختلف نگه دارد.

نخستین تصاویر سدان MG7 فست بک منتشر شد-2

در زمان عرضه، MG7 در دو پیکربندی ارائه خواهد شد. در مدل “پایه” یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 185 اسب بخار خواهد داشت. و یک “گیربکس” هفت سرعته و نسخه برتر دارای یک موتور 2.0 لیتری 257 اسب بخاری است که با یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک برای آن تدارک دیده شد. کمی بعد، تقریباً در اواسط سال 2023، یک اصلاح قدرتمندتر دیگر از MG7 با یک پیشرانه هیبریدی قابل شارژ در بازار عرضه می‌شود و اولین رونمایی MG7 جدید برای 17 آگوست برنامه ریزی شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید