سدان فست بک آئودی RS7 Exclusive Edition معرفی شد/ خشن و سریع

    کد خبر :926945
آئودی RS7 Exclusive Edition

آئودی از نسخه ویژه RS7 خود به نام آئودی RS7 Exclusive Edition رونمایی کرده است و تنها 23 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. آئودی RS7 نسخه انحصاری جدید با طیف وسیعی از ارتقاء نسبت به مدل استاندارد عرضه می‌شود.

بازتاب-این مدل از یک پیشرانه 4.0 لیتری TFSI با قدرت 591 اسب بخار بهره می‌برد. این سدان فست بک دارای کیت خاص آئودی بوده که نمایی جذاب و هیجان انگیز به آن بخشیده است. البته در نگاه نخست چهره خشمگین یک خودرو سریع را می‌توان مشاهده کرد.

سدان فست بک آئودی RS7 Exclusive Edition معرفی شد

شرکت آلمانی این مدل را در رنگ مشکی مامبا با ترکیب رنگ آبی به فروش خواهند رساند. پکیج ویژه آئودی برای RS7 نظر هر فرد علاقمند به خودروهای اسپرت را جلب می‌کند. RS7 به خودی خود یک مدل سریع و جذاب بوده و حال با نسخه Exclusive Edition قدرت و چهره بهتری بدست آورد.

رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی در کنار تایرهای تابستانی 285/30 ZR22 عملکرد قابل توجهی را به دنبال دارند. چراغ‌های هوشمند LED چشمگیری هم در این مدل تعبیه شده که به شکلی خاص روشن و خاموش می‌شوند. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه مشخص نشده و همانطور که گفته شد یک مدل خاص با تعداد محدود است که انتظار داریم قیمت بالایی داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید