نسل جدید هوندا سیویک Type R معرفی شد/ چابک و پیشرفته

    کد خبر :926377

خودروساز ژاپنی هوندا از هاچ بک سیویک Type R نسل جدید مدل 2023 رونمایی کرد و به عنوان قدرتمندترین خودروی سری R هوندا تاکنون شناخته می‌شود. مدلی که علاوه بر پیشرانه سریع‌تر، طراحی بروزرسانی شده دریافت کرد.

بازتاب- این ششمین نسل از هوندا سیویک Type R از زمان عرضه این سری در سال 1997 محسوب شده و منطبق با خودرو مفهومی Ultimate Sports 2.0 بر اساس نسل یازدهم سیویک ساخته شده و دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ K20 و یک جعبه دنده شش سرعته دستی برای بهبود عملکرد است.

نسل جدید هوندا سیویک Type R معرفی شد-1

این مدل دارای دیفرانسیل جلو، قوس چرخ‌های پهن با رینگ‌های آلیاژی مشکی مات 19 اینچی و تایرهای سفارشی میشلین Pilot Sport 4S است. همچنین یک سیستم ترمز ارتقا یافته برمبو با دیسک‌های ترمز دو تکه، رادیاتور به روز شده برای خنک کنندگی بهتر و طراحی اگزوز سه گانه جدید هم دارد.

نسل جدید هوندا سیویک Type R معرفی شد-2

کابین داخلی دارای صندلی‌های سطلی قرمز و فرمان کلاسیک با روکش چرمی است. سیستم اطلاعات سرگرمی یک صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی را در کنسول مرکزی دربرمی‌گیرد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت و همچنین سایر مشخصات هنوز فاش نشده است. این جزئیات به همراه تاریخ عرضه و قیمت اعلام می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید