نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا معرفی شد/ پیشرانه نه چندان قوی اما مدرن

    کد خبر :926152
سوزوکی گرند ویتارا

شرکت سوزوکی به تازگی از نسل جدید کراس اوور گرند ویتارا رونمایی کرد. خودرویی که در کشورمان شناخته شده بوده حال در نسل جدید نمونه بهبودیافته از مدل 2015 موسوم به گرند ویتارا LY است.

بازتاب- محصول جدید در واقع ترکیبی از فناوری سوزوکی و تویوتا بوده که پیشرانه هیبریدی هم دریافت خواهد کرد. شرکت سازنده طراحی جدیدی به کار گرفته و سعی داشته گرند ویتارا را تا حد امکان جذاب و مدرن سازد. کاپوت، دربها، گلگیرها و سقف با تویوتا هایریدر اخیراً معرفی شده یکسان است و چراغ‌های جلو و عقب کاملا از نو طراحی شدند.

نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا معرفی شد-1

ابعاد کلی این خودرو 4345 در 1795 در 1645 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور 2600 میلی متری دارد. نسبت به ویتارا قبلی 170 میلی‌متر بلندتر شده و فاصله بین دو محور نیز 100 میلی متر افزایش یافته است. خریداران چندین مدل پیش روی خود داشته که از جمله باید به یک مدل هیبریدی ملایم (با دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک) و یک هیبریدی موازی (محرک جلو) اشاره کرد. در حالت اول، موتور 1.5 لیتری سوزوکی K15C بنزینی با یک استارت دینام 48 ولت تعبیه خواهد شد. قدرت این مدل نیز 103 اسب بخار خواهد بود. و گشتاور 137 نیوتن متری دارد. همچنین یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک یا دستی پنج سرعته هم در نظر گرفته شده است.

نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا معرفی شد-2

مدل هیبریدی “موازی” موتور بنزینی 1.5 لیتری تویوتا با قدرت 92 اسب بخار داشته که با یک موتور الکتریکی 79 اسب بخاری ترکیب گشته و قدرتی 114 اسب بخاری پیدا می‌کند. این پیشرانه دارای جعبه دنده eCVT الکترومکانیکی بوده و در حالت برقی 25 کیلومتر برد حرکتی دارد. تولید نسل جدید در کارخانه Maruti Suzuki هند انجام خواهد گرفت و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید