خودروی الکتریکی جدید BYD با برد حرکتی خیره کننده

    کد خبر :1051801
BYD

شرکت چینی تولیدکننده خودروهای برقی BYD روی یانگ وانگ U7 کار می‌کند، یک سدان با باتری 135.5 کیلووات ساعتی که تا 800 کیلومتر برد دارد.

بازتاب-BYD جدید دو محدوده 720 کیلومتر و 800 کیلومتر برد حرکتی دارد. جزئیات جدید از آخرین کاتالوگ NEVهای معاف از مالیات خرید خودرو حذف شده است. این کاتالوگ توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شده است. به یاد بیاورید که این شرکت اخیراً یانگ وانگ U8 را معرفی کرده است.

U7 در حال آماده شدن برای عرضه در بازار چین است، زیرا پیشتر برای مجوز فروش درخواست داده بود. BYD بزرگترین سازنده خودروهای الکتریکی در جهان است و برند YangWang یک واحد لوکس این خودروساز محسوب می‌شود. YangWang در حال حاضر UB EREV offroader را می‌فروشد و U7 سبد YangWang را گسترش خواهد داد. یانگ وانگ همچنین بر روی دو مدل دیگر به غیر از U7 کار می‌کند. اینها خودروهای اسپورت U9 و یک کراس اوور فست بک هستند که نام آنها فاش نشده است.

کاتالوگ وزارتخانه نشان می‌دهد که YangWang U7 دارای باتری LFP است که توسط FinDreams BYD با ظرفیت 135.5 کیلووات ساعت ساخته شد. وزن باتری 903 کیلوگرم بوده که معادل یک سوم وزن کامل 3095 کیلوگرمی سدان الکتریکی است. وزن قابل توجه باتری به دلیل ترکیب شیمیایی و پیکربندی آن است. چندین باتری دیگر با ظرفیت بالاتر و وزن کمتر نسبت به U7 وجود دارد.

BYD

تفاوت در محدوده کروز CLTC به دلیل ضریب درگ است، زیرا وزن محدود و توان خروجی ترکیبی مشابه هستند. U7 با چهار موتور الکتریکی با مجموع توان خروجی 960 کیلووات و حداکثر سرعت 270 کیلومتر در ساعت عرضه می‌شود.

یانگ وانگ U7 با دوربین‌های جانبی اختیاری به جای آینه‌های سنتی عرضه می‌شود. همچنین دارای روکش چرخ‌های آیرودینامیکی و سپرهای اختیاری خواهد بود. با تکمیل کامل عناصر آیرودینامیکی خود، U7 می‌تواند به ضریب درگ 0.195 Cd دست یابد. این پلتفرم بر روی پلتفرم e4 ساخته خواهد شد و همچنین در کابین داخلی با نمایشگر بزرگی رو به رو خواهیم شد. فضای داخلی چهار یا پنج صندلی دارد و ابعاد U7 بیش از 5265 در 1998 در 1517 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 3160 میلی‌متر است.

انتظار می‌رود یانگ وانگ U7 اواخر امسال در چین عرضه شود، اما جزئیات عرضه و قیمت آن در حال حاضر موجود نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید