فولکس واگن پاسات CC 2024 معرفی شد/سدان آلمانی برای بازار شرقی

    کد خبر :1057360
پاسات CC 2024

شرکت فولکس واگن به تازگی از سدان میان سایز مدرن پاسات CC 2024 خود رونمایی کرد که دارای ویژگی‌های قابل توجه در بخش فنی و کابین است.

بازتاب-این خودرو به صورت خارجی تغییر نکرده و برای بازار چین تدارک دیده شد و در واقع مشخصات آن برای بازار چین یعنی این کشور اصلاح شده است. عجیب است که خودروسازان چینی قابلیت‌ها را بیشتر کرده و محصول را با قیمت مناسبی عرضه می‌کنند اما فولکس واگن در این منطقه تصمیم گرفت تا فناوری‌ها را کاهش داده و قیمت را در سطح بالایی نگه دارد.

به نظر رسیده فولکس در بازار چین برنامه خاصی برای رقابت ندارد. هزینه فولکس واگن پاسات CC 2024 در نسخه پایه 35.75 هزار دلار و در نسخه لوکس 41.7 هزار دلار است. برای مقایسه، جدیدترین تویوتا کمری در بازار 10000 دلار ارزان‌تر است.

شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند، صندلی‌های جلوی گرم شونده و جعبه دستکش خنک‌شده از تجهیزات نسخه اصلی حذف شدند، اما یک دوربین دید عقب اضافه شد. گرمکن صندلی‌های جلو به یک گزینه تبدیل شده که برای آن باید 140 دلار بپردازید. شما باید همان مبلغ اضافی را برای ورود بدون کلید و روشنایی محیطی بپردازید. یک سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها و رینگ‌های 19 اینچی به صورت بسته با قیمت 280 دلار ارائه می‌شود.

پاسات CC 2024

نسخه میانی همچنین جعبه دستکش خنک‌شده، آینه‌های بیرونی کم‌نور خودکار، رنگ‌آمیزی و نورپردازی درب را حذف کرد، اما مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک راننده را اضافه کرد. سیستم‌های نظارت بر نقاط کور و دید همه جانبه 515 دلار اضافی برای خریدار هزینه خواهد داشت. تجهیزات نسخه برتر تجدید نظر نشده است.

با وجود این واقعیت که قدرت موتورهای 2.0 لیتری توربو تغییر نکرده (186 و 220 اسب بخار)، موتورها اکنون دارای عناوین جدیدی هستند: DTH به جای DLP و DTJ به جای DKX. هر دو موتور با گیربکس ۷ سرعته DSG همراه شده تا عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

فولکس واگن مشخص نیست چه زمانی محصول جدید را در بازار دیگری عرضه خواهد کرد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید