خبری تلخ برای کاربران آیفون / شرکت اپل عجله ای برای انطباق با اینترنت 5G ندارد

    کد خبر :435045

به نظر می رسد اپل عجله ای برای ارائه آیفونهای سازگار با اینترنت 5G ندارد این موضوع را می توان به سادگی و از طریق برخوردهای اپل تشخیص داد. اما ماجرا از چه قرار است؟

به گزارش انتخاب، به احتمال زیاد شرکت اپل تا سال 2020 یا بعد از آن آیفونهای خود را به شبکه ای با کیفیت 5G مجهز نخواهد ککرد.

درواقع تمامی شواهد و قرائن حکایت از آن دارند که اپل تصمیم گرفته این راند را استراحت کرده و در مسابقه ارائه اینترنت 5G شرکت نکند. این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از کاربران آیفون ناامید کننده باشد.

یکی از پیشبینی شده ترین ویژگی های نسل بعدی گوشی های هوشمند، اتصال به اینترنت بیسیم 5G است. این پیشبینی ها حکایت از آن دارند که هنگامی که شبکه های بیسیم نسل بعدی در دسترس قرار می گیرند، سرویس های 5G با قدرت خود شبکه های LTE و 4G را متوقف می کند. سرویسهایی که هم اکنون بیشتر تلفن ها با آن کار می کنند.

درواقع سیستم ها و خدمات مبتنی بر 5G با پهنای باند وسیع خود، فرصت های بیشتری را برای اتصال سریع به فضای مجازی و شبکه اینترنت ایجاد خواهد کرد و هنگامی که این ایده ها به طور کامل اجرا شود، ظرفیت و سرعت دانلود را چندین بار سریعتر از شبکه های امروزی می کند.

همه این ویژگی ها عالی و خیره کننده هستند و نشان می دهند چرا غولهای فناوری به دنبال دستیابی به شبکه های 5G هستند. اما در این میان حداقل یکی از شرکت ها عجله ای برای این کار ندارد. صحبت در مورد شرکت اپل و آیفون است. برخی منابع آگاه در این شرکت صراحتا اعلام کرده اند که تا سال 2020 خبری از موبایلهای 5G اپل نخواهد بود.

شاید در نگاه نخست این حرکت اپل اشتباه به نظر برسد، اما اگر شما به وضعیت کنونی اینترنت 5G نگاه کنید، واضح است که چرا اپل این دور را استراحت می کند؛ چون تکنولوژی روز آماده همگام سازی با این تغییرات نیست. درواقع آیفون قصد دارد زمانی وارد این رقابت شود که بستر سازی مناسبی انجام شده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید