اولین تصویر هوم پاد اپل با نمایشگر

    کد خبر :1028379

طبق گزارش جدید 9to5Mac، شایعه شده است که اپل در حال توسعه هوم پاد جدید با صفحه نمایش است. این گزارش بر اساس تصاویر نمونه اولیه هوم پاد با یک سنسور صفحه نمایش لمسی بزرگ در بالا بوده که توسط افشاگری معروف به “کوسوتامی” به اشتراک گذاشته شده است.

بازتاب-Kosutami قبلاً اطلاعات دقیق پیش از انتشار را در مورد محصولات اپل به اشتراک گذاشته، بنابراین تصاویر احتمالاً قانونی هستند. 9to5Mac همچنین ادعا می‌کند که مشروعیت تصاویر را با منابع خود تأیید کرده است. هوم پاد با صفحه نمایش دارای کد B720 شناخته می‌شود و ظاهراً یک محصول جدید است که به طور فعال توسط اپل کار می‌کند.

گزارش 9to5Mac نشان داده که برنامه LcdUTest نشان داده شده در صفحه نمایش هوم پاد مونتاژ شده یک برنامه داخلی است که توسط مهندسان برای آزمایش نمایشگر جدید استفاده می‌شود. این رسانه می‌گوید که اپل ممکن است برخی از برنامه‌های tvOS را بازنویسی کند تا بتوانند روی صفحه نمایش جدید HomePod اجرا شوند. Apple Music و Apple Podcasts اولین برنامه‌هایی هستند که بازنویسی می‌شوند تا با نمایشگر جدید سازگار باشند، که در هنگام پخش یک آهنگ یا پادکست، یک انیمیشن تار را بر اساس رنگ‌های هنری آلبوم نشان می‌دهد.

 

هوم پاد

 

این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد هوم پاد با صفحه نمایش می‌شنویم. مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، اولین کسی بود که در سال 2021 پیشنهاد کرد که اپل در حال کار بر روی هوم پادهای جدید با نمایشگر و دوربین است. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز در اوایل سال جاری ادعا کرد که اپل قصد دارد یک هوم پاد بازطراحی شده با نمایشگر 7 اینچی را در نیمه اول سال 2024 عرضه کند.

مشخص نیست هوم پاد جدید با صفحه نمایش چه ویژگی‌های دیگری خواهد داشت یا قیمت آن چگونه خواهد بود. با این حال، واضح است که اپل علاقه مند به توسعه محصولات جدید خانه هوشمند با نمایشگر است. این می‌تواند راهی برای اپل باشد تا محصولات هوم پاد خود را از سایر اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار متمایز کند و آنها را برای کاربران مفیدتر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید