نسخه قرمز اپل واچ سری 9 به مناسبت روز جهانی ایدز معرفی شد

    کد خبر :1037099
اپل واچ سری 9

شرکت Apple به تازگی نسخه قرمز رنگ اپل واچ سری 9 را با بند و واچ فیس قرمز رونگ رونمایی کرد، گزینه‌ای که به مناسبت روز جهانی ایدز معرفی شده است.

بازتاب- ساعت هوشمند جدید دارای یک قاب آلومینیومی قرمز و یک بند اسپرت قرمز رنگ است. اپل همچنین در حال معرفی واچ فیس قرمز جدید، از جمله Solar Analog است که مخصوص روز جهانی ایدز سفارشی طراحی شد. این واچ فیس انحصاری، رنگ‌های پر جنب و جوش (محصول) قرمز را برای اپل واچ سری 9 به دنبال دارد.

باقی مشخصات ساعت هوشمند مشابه مدل استاندارد است. یعنی دارای یک تراشه جدید S9 و موتور عصبی چهار هسته‌ای که پردازش سریع‌تر و عملکرد بهبود یافته را ارائه می‌کند. عمر باتری 18 ساعته، 25 درصد دقت بهتر و 30 درصد سرعت بالاتر نسبت به سری 8 دارد. حداکثر روشنایی تا 2000 نیت، دو برابر بیشتر از سری 8 است. سری 9 یک حرکت دوبار ضربه جدید را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان داده عملکردهای ساعت را بدون لمس صفحه کنترل کنند.

 

اپل واچ سری 9

 

اپل Watch Series 9 قرمز برای خرید از طریق فروشگاه آنلاین اپل و فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس است. قیمت از 399 دلار در ایالات متحده شروع می‌شود. بخشی از درآمد حاصل از فروش ساعت هوشمند به صندوق جهانی اهدا شده که بودجه برنامه‌های HIV/AIDS در جنوب صحرای آفریقا را تأمین می‌کند. این شرکت از سال 2006 با (RED) همکاری کرده است. Watch Series 9 قرمز جدید به انواع قرمز (محصول) موجود برای iPhone 14، iPhone 14 Plus، iPhone 13 و iPhone SE می پیوندد.

باید دید آیا برای مناسبت‌های دیگر این برند ساعتی با طرح و رنگ خاص رونمایی خواهد کرد و یا فعلا باید به چنین مدلی اکتفا کرد. اپل سابقه درخشانی در ارائه نسخه ویژه محصولات برای روزهای خاصی دارد. این رنگ در ابتدا معرفی و عرضه وجود نداشت و اپل تصمیم گرفت چنین گزینه‌ رنگی برای این زمان معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید