اپل نسل جدید اپل پنسل را معرفی کرد

    کد خبر :1027450

امروز اپل نسل سوم اپل پنسل خود را معرفی کرده است. این یک محصول مقرون به صرفه در مقایسه با پنسل نسل دوم است. با این حال، مدل جدید یک نسخه کاهش یافته با ویژگی‌های کمتر نسبت به مدل قبلی است.

بازتاب-لوازم جانبی جدید به اندازه کافی برای یادداشت برداری، ژورنال و غیره ارزش ارائه می‌دهد، اما قطعا برای حرفه‌ای‌های خلاق ایده آل نیست. یک گزینه‌ای ارزان که بین نسل اول و نسل دوم قرار می‌گیرد.

جدیدترین اپل پنسل همان طراحی مدل‌های قبلی را با روکش مات و یک طرف صاف که می‌تواند به صورت مغناطیسی به کناره آیپد متصل شود، حفظ کرده است. با این حال، فاقد شارژ بی‌سیم است و در مقابل، لوازم جانبی برای حفظ عمر باتری به حالت خواب می‌رود. ابعاد اپل پنسل جدید 7.5 در 155 میلی‌متر بوده و وزن 20.5 گرمی دارد.

از نظر کاربرد، Apple Pencil جدید دقت پیکسلی کامل، تأخیر کم و حساسیت شیب را ارائه می‌دهد. از ویژگی شناور در مدل‌های iPad Pro پشتیبانی می‌کند. با این حال، آخرین نسخه حساسیت فشار، شارژ و اتصال بی‌سیم و ویژگی‌های دو بار ضربه زدن را که در نسل دوم پنسل وجود دارد، از دست داده است.

 

اپل پنسل

 

اپل یک درپوش کشویی بر روی جدیدترین Pencil اضافه کرده که یک پورت USB-C را برای شارژ نشان می‌دهد. این وسیله جانبی با آیپدهای پشتیبانی شده از USB-C نیز سازگار است. اینها شامل آیپد پرو 12.9 نسل سوم تا ششم، آیپد پرو 11 نسل اول تا چهارم، آیپد ایر نسل چهارم و پنجم، آیپد نسل دهم و در نهایت، آیپد مینی نسل ششم می‌شود.

اپل پنسل جدید با USB-C بیش از 79 دلار (69 دلار برای آموزش)، 95 یورو، 7900 روپیه قیمت دارد. از اوایل نوامبر برای خرید در دسترس خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت اپل مراجعه کنید، این شرکت در نظر دارد در آینده مدل‌ باکیفیت و رده‌ بالایی هم ارائه دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید