جیلی پریفیس؛ سدان میان سایز و باکیفیت چینی با قیمت پایه 17 هزار دلار/ عکس

    کد خبر :804589
جیلی پریفیس؛ سدان میان سایز و باکیفیت چینی با قیمت پایه 17 هزار دلار

پریفیس بر پایه پلتفرم CMA یا معماری ماژولار کامپکت توسعه یافته که از این منظر نیز یک محصول پیشرفته در گروه جیلی محسوب می شود.

جیلی در کاتالوگ فروش خود یک سدان میان سایز لوکس را دارد که با نام های شینگ ری و پریفیس شناسایی می شود. این خودرو اولین بار در سال 2019 و طی نمایشگاه خودروی اتوچاینا رونمایی شد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ همکاری با طراحان ولوو موجب شکل گیری یک خودروی زیبا و ارزشمند توسط جیلی شده است. پریفیس بر پایه پلتفرم CMA یا معماری ماژولار کامپکت توسعه یافته که از این منظر نیز یک محصول پیشرفته در گروه جیلی محسوب می شود.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4785 میلیمتر در طول، 1869 میلیمتر در عرض و 1469 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2800 میلیمتر است. با این اعداد می توان گفت که پریفیس در مقایسه با تویوتا کمری 100 میلیمتر توسعه طولی کمتری دارد اما در عرض 29 میلیمتر برتری دارد. البته فاصله بین محورهای تویوتا کمری نیز 25 میلیمتر بیشتر است.

به گزارش عصر ایران، در بخش پیشرانه نیز از نمونه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ در هماهنگی با جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک استفاده شده است. میزان خروجی موتور 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر است. بیشینه سرعت برابر با 210 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

قیمت پایه این خودرو از 17500 دلار آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید