نخستین تصاویر از گوشی آینده خودروسازی پولستار

    کد خبر :1032157
پولستار

سازنده خودروهای برقی سوئدی پولستار ورود خود به بازار گوشی های هوشمند را با اولین گوشی هوشمند خود، Polestar Phone که در ماه دسامبر معرفی خواهد شد، تایید کرد.

بازتاب-طراحی این گوشی در یک ویدیو کوتاه به تصویر کشیده شده که دستگاهی با فریم تخت و دوربین‌های عمودی در عقب آن را نشان می‌دهد که یادآور سری میزو 20 است. Polestar برنامه‌های خود را برای عرضه یک گوشی هوشمند ساخت Meizu در ماه سپتامبر اعلام کرد، بنابراین این طراحی تعجب آور نیست.

پولستار

 

هر حلقه دوربین فاصله کانونی و اندازه دیافراگم خود را دارد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی معادل 23 میلی متر با دیافراگم f/1.9، یک لنز تله فوتو 70 میلی متری با دیافراگم f/2.0 و یک لنز فوق عریض 15 میلی متری با دیافراگم f/2.4 است. در قسمت جلو گوشی، یک حفره دوربین سلفی تعبیه شده  و حاشیه کم نمایشگر را می‌توان مشاهده کرد. دستگاه در هر قسمت کناری لوگو پولستار را دارد.

پولستار به‌عنوان یک تولیدکننده خودرو، احتمالاً بر روی اتصال یکپارچه بین خودروها و تلفن‌های خود تمرکز خواهد کرد. با این حال، جزئیات دقیق این ادغام هنوز مشخص نیست. Meizu که متعلق به همان شرکت مادر Polestar است، نرم افزار Flyme Auto را تدارک دید. با این حال، گزارش‌هایی از چین نشان می‌دهد که Polestar Phone ممکن است یک رابط سیستم عامل Polestar ارائه دهد که احتمالاً با همکاری Meizu توسعه یافت.

پولستار

پولستار هنوز هیچ مشخصاتی را برای این گوشی فاش نکرده، اما شایعه شده که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت می‌گیرد. برای جزئیات بیشتر در مورد دستگاه باید منتظر اعلام رسمی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید