بهترین کامیون های بازار کشور

    کد خبر :1055997
کامیون

کامیون‌ها وسایل نقلیه حمل و نقل باری هستند که نیاز لجستیکی کشور را برآورده می‌سازند. در این بین مدل‌های مختلفی از کامیون‌ها وجود دارند که توسط برندهای مطرح به تولید می‌رسند.

بازتابدر بازار کشورمان بیشتر کامیون‌ها داخلی سازی شده بوده و برخی نیز وارد می‌شوند. در حالی که قیمت مدل‌های وارداتی بالاست، مدل‌های داخلی با قیمتی مناسب و شرایط پرداخت آسان‌تر قابل تهیه هستند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کامیون‌های بازار کشور آشنا سازیم.

1-ولوو FH500

کامیون

قطعا ولوو FH500 کامیونی برجسته در بازار کشورمان است که سال 2012 راهی بازار شد و اکنون یکی از شناخته‌ شده‌ترین کامیون تریلی بوده که توسط ولوو سوئد به تولید می‌رسد. این مدل در کنار قدرت بکسل بسیار بالا، از کابینی مجهز هم برخوردار بوده هر چند از نظر قیمت چندان ارزان نیست.

یک پیشرانه 12.9 لیتری 500 اسب بخاری در این کامیون تعبیه شده و نسبت به رقبا حرف بیشتری برای گفتن دارد. این کامیون به گیربکس B9R دوازده دنده مجهز بوده و از قطعات بادوام و باکیفیتی برخوردار است.

2-ولوو FH460

کامیون

این مدل را شرکت سایپا دیزل به مشتریان ارائه می‌شود. کامیون مشخصاتی مشابه FH500 داشته و یکی از بهترین تریلی‌ها محسوب می‌شود. البته در مدل 460 گیربکس 16 دنده تعبیه شده و دارای ویژگی‌های قابل توجهی چون GPS، فشارسنج روغن، کروز کنترل، دکمه استارت موتور خارج از کابین است.

البته کامیون مورد اشاره چندان قیمت کمی نداشته و باید آن را گران دانست.

3-اسکانیا R560

کامیون

این کامیون تریلی در بحث فنی بی نظیر بوده و رقیبی ترسناک برای رقباست. یک پیشرانه 560 اسب بخاری داشته که در کنار گیربکس 16 دنده عملکرد بالایی از خود نشان می‌دهد. محصول اسکانیا از تانک سوخت 1200 لیتری داشته و برای مسافت طولانی کامیونی قابل توجه محسوب می‌شود. از ویژگی‌های کلیدی مدل باید به سیستم تعلیق تمام اتوماتیک، صندلی مجهز به گرمکن برای راننده، سیستم تهویه هوشمند، شیشه‌های برقی، ظرفیت بالای چراغ‌های جلو و عقب اشاره کرد.

البته این کامیون نیز ارزان نیست و در رنج قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

4-فاو J6

کامیون

یکی دیگر از بهترین کامیون‌هایی که باید به آن اشاره کنیم، محصولی از برند چینی فاو مدل J6 است. این کامیون قطعات باکیفیتی شامل آن شده و از نظر فنی نیز قابل تمجید است. بسیاری از افراد قبل خرید این مدل چندان به کامیون چینی علاقمند نبودند، اما برند مورد اشاره با عرضه J6 توانسته نظر رانندگان کامیون را به خود جلب کند. مدل دارای پیشرانه شش سیلندر 1900 میلیون متر با قدرت 420 اسب بخار است و قدرت بالایی دارد. مدل باکی با ظرفیت 600 لیتری ارائه می‌دهد و برای سفری طولانی آمادگی دارد.

 

5-مرسدس بنز آکسور

کامیون

یکی از برترین کامیون‌هایی که باید به آن اشاره کنیم، محصول مرسدس بنز موسوم به آکسور است. این مدل دارای قوای محرکه قوی بوده و از تجهیزات قابل توجهی برخوردار است که نیاز مخاطب خود را برآورده می‌سازد. آکسور برای سفر عالی بوده و تجربه سفری لذت بخش را در کنار پیشرانه قوی رقم خواهد زد. همچنین به باک سوخت بزرگی مجهز شده تا بتواند ظرفیت بالایی از سوخت را حمل کند.

البته چنین مدلی از قیمت بالایی هم برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید