جزئیات فروش سدان الکتریکی Ioniq 6 هیوندای اعلام شد

    کد خبر :949351
سدان الکتریکی Ioniq 6

هیوندای از آغاز پذیرش پیش‌سفارش نسخه «خوش آمد» سدان الکتریکی جدید Ioniq 6 First Edition خبر داد. مالک شدن یکی از 2500 خودروی محدود از 18 آبان ماه امکان پذیر خواهد بود و دردسترس بیشتر افراد قرار خواهد گرفت.

بازتاب-‌‌سفارشات از شهروندان پنج کشور مهم هیوندای در دنیای قدیم گرفته می شود. اینها آلمان، بریتانیا، فرانسه، نروژ و هلند هستند. به یاد بیاورید که خودروی الکتریکی Ioniq 6 در ژوئن سال جاری رونمایی شد. این پلتفرم ماژولار پیشرفته E-GMP ساخته شده است که قبلاً از قطارهای الکتریکی سری قبلی شرکت کیا-هیوندای شناخته شده بود: Ioniq 5، Kia EV6 و Genesis GV60. این خودرو به یک یا دو موتور الکتریکی (به ترتیب در عقب و هر دو محور) و باتری های مختلف مجهز شده است. جادارترین آن (77.4 کیلووات ساعت) قادر است ذخیره انرژی 400-500 کیلومتر را فراهم کند.

جزئیات فروش سدان الکتریکی Ioniq 6 هیوندای اعلام شد

این دقیقاً همان چیزی است که هر یک از 2500 Ioniq 6 “محدود” دریافت خواهد کرد. آنها همچنین دارای یک نیروگاه دو موتوره 320 اسب بخاری خواهند بود. تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت، چنین خودرویی در کمتر از 5 ثانیه شتاب می گیرد.

از نظر بصری، نسخه اول با قالب‌های بدنه مشکی براق، نشان‌های انحصاری H در سپر جلو و درب صندوق عقب، چرخ‌های مشکی مات با قطر 20، و همچنین فضای داخلی کاملا مشکی با سقف مشکی و ترکیبی متمایز خواهد شد. تریم صندلی با الهام از کانسپت Hyundai Prophecy EV. .

علاوه بر این، تمام خریداران محدود Ioniq 6 یک اشتراک یک ساله رایگان برای بسته IONITY Premium دریافت خواهند کرد که بیش از 400000 ایستگاه شارژ AC و DC در سراسر اروپا را پوشش می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید