تاریخ عرضه و قیمت کراس اوور بی وای دی کوروت 07 مشخص شد

    کد خبر :956831

برند بی وای دی یکی از خودروسازان شناخته شده چینی بوده که در بازارهای آسیایی توانسته خودی نشان دهد و با عرضه محصولات پیشرفته نظر مخاطب را جلب کند. در این بین پیشتر شاهد معرفی کراس اوور کوروت 07 این کمپانی بودیم که اکنون جزئیات قیمت و عرضه آن مشخص شد.

بازتاب-این مدل یک خودرو الکتریکی محسوب شده و سازگار با محیط زیست است. همانطور که بیشتر خودروسازان به دنبال مدل های الکتریکی جهت کاهش آلودگی هوا هستند، بی وای دی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت مورد اشاره اعلام کرده محصول جدید را در 9 دسامبر راهی بازار چین خواهد کرد.

البته همانطور که گفته شد این تاریخ برای بازار چین است و پیدا نیست بی وای دی برای سایر بازارها چه تاریخی را در نظر گرفته است. قیمت فروش آن بین 32 تا 40 هزار دلار است که بسته به پیکربندی و آپشن‌های تعبیه شده، می‌تواند متغیر باشد. بی وای دی همانطور که گفته شد، همیشه سعی داشته محصولاتی پیشرفته با آپشن‌های مدرن را روانه بازار کند. کراس اوور جذاب کوروت 07 هم چنین خودرویی محسوب شده که می تواند توجه علاقمندان به خودروهای مدرن روز دنیا را به خود جلب کند.

تاریخ عرضه و قیمت کراس اوور بی وای دی کوروت 07 مشخص شد

کوروت 07 در شش تریم و سه نوع بسته باتری به فروش می رسد. در طراحی جلو چراغ های باریک LED را شاهد هستیم که در کنا جلوپنجره مشبک خطی قرار می گیرد. در عقب نیز یک چراغ پیوسته LED تعبیه شده تا طراحی مطابق با خودروهای روز دنیا برای آن در نظر گرفته شده باشد. در ظاهر آن سعی شده از سبک طراحی مدرن الهام گرفته شود و همین امر چهره جسورانه‌ و تهاجمی به کراس اوور بی وای دی کوروت 07 بخشیده است.

 بی وای دی کوروت 07 با طراحی روز دنیا

ناگفته نماند در جلوپنجره لوگو BYD نورپردازی داشته و روشن می‌شود.  این کراس اوور یک مدل PHEV شناخته شده که در دو مدل DM-i و DM-p به فروش می‌رسد. هر دو مدل دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو با موتورالکتریکی 102 کیلوواتی هستند. بنابراین محصول بی وای دی را باید یک خودرو هیبریدی به حساب آورد. این شاسی بلند را می‌توان در مدل باتری 18.3 کیلووات ساعتی یا 36 کیلووات ساعتی خریداری کرد.

تاریخ عرضه و قیمت کراس اوور بی وای دی کوروت 07 مشخص شد

بنابراین در مدل نخست حالت الکتریکی را با برد 100 کیلومتری سپری می‌کند و در حالت دوم با برد 205 کیلومتری. 0 تا 100 هر پیکربندی پیشرانه متفاوت بوده و چیزی بین 8.9 تا 8.9 ثانیه. این محصول بی وای دی از شارژ سریع 75 کیلوواتی پشتیبانی دارد.

فناوری DM-i قدرت دو پیشرانه را ترکیب کرده و خروجی 197 اسب بخاری رقم می‌زند. در مدل DM-p قدرت ترکیبی به 390 اسب بخار می‌رسد که قدرتی رویایی برای این محصول بی وای دی است. کوروت 07 اولین خودروی این شرکت است که از کلید دیجیتالی NFC اپل قابلیت پشتیبانی دارد. علاوه براین دارندگان اپل واچ می‌توانند برای قفل کردن درب خودرو از آن استفاده کنند. ناگفته نماند بی وای دی  Corvette 07 دارای یک باله سقفی منحصر به فرد است که از دو قسمت ساخته شده و توجه را به خود جلب می کند. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت بی وای دی مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید