پیکاپ شورولت مونتانا 2023 رونمایی شد

    کد خبر :957206

شرکت شورولت در سبد محصولات خود سگمنت‌های مختلفی را تولید می‌کند که از جمله باید به پیکاپ مونتانا اشاره کرد. خودرویی که در بازار برزیل به فروش خواهد رسید. در تابستان امسال بود که شایعاتی پیرامون عرضه یک پیکاپ کوچک برای بازار برزیل توسط شورولت منتشر شد.

بازتاب- حال به تازگی خودروساز امریکایی تصمیم گرفت تا رسما این محصول را برای بازار امریکاجنوبی رونمایی کند. مونتانا از پلتفرم مشترکی با مدل‌هایی چون Chevy Onix، Onix Plus و Tracker برخوردار است. بنابراین شاسی مشابه خودروهای فورد ماوریک و هیوندای سانتا دارد. پیش فروش از هم اکنون شروع شده و در ماه فوریه سال 2023 راهی بازار برزیل می‌شود.

این مدل چندان برای شرایط خارج جاده آسفالت مناسب نیست و شورولت سعی کرده عملکرد روی آسفالت آن مناسب و قابل توجه باشد. شورولت وعده داده که مونتانا عملکرد خود را به عنوان یک شاسی بلند وانت به خوبی ایفا کند.

شورولت مونتانا

این مدل در بخش طراحی داخلی و خارجی، یک گزینه جذاب برای بازار برزیل محسوب می‌شود. در بخش عقب خودرو روکشی قرار گرفته تا مانع ورود آب یا گردوغبار به سطح بدنه داخلی صندوق عقب شود. متاسفانه آپشن‌های بسیاری مانند فیات تورو روی این مدل شاهد نخواهید بود و سیستم چهارچرخ محرک هم ندارد. از آنجایی که شورولت مونتا پیکاپ کوچک سایز اقتصادی برای بازار برزیل است، چندا نباید انتظار ویژگی‌های متنوع روی آن بود.

شورولت مونتانا وانت پیکاپ خوش قیمت در برزیل

گذشته از آن در بخش فنی هم قابلیت‌ها یا آپشن‌های متنوعی وجود ندارد تا این مدل را بزرگ و فوق العاده خطاب کرد. متاسفانه شورولت این مدل را تنها در یک پیشرانه سه سیلندر 1.2 لیتری توربوشارژ 133 اسب بخاری راهی بازار می‌کند. این پیشرانه در خودرو شورولت Tracker هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور به گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک ملحق می‌شود تا عملکرد مناسبی از خود نشان دهد.

شورولت مونتانا

از نظر ابعاد، مونتانا کوچک‌تر از تورو است. با 185.8 اینچ (4.72 متر) طول، 8.66 اینچ (22 سانتی متر) کوتاه‌تر به حساب می‌آید. فضای بار می‌تواند تا 30.8 فوت مکعب (874 لیتر) وسیله را دربرگیرد، در حالی که Toro دارای حجم صندوق بار 33.08 فوت مکعب (937 لیتری) است. تا حدی، مونتانا در مقابل رنو Oroch قرار گرفته است که ابعاد مشابهی دارد و فضای بار آن کوچک‌تر به حساب می‌آید.

در برزیل مونتانا 2023 قیمتی 134 هزار رئالی دارد. اگر این قیمت را به دلار تبدیل کنیم بیش از 25 هزار دلار است. مشخص نیست شورولت برنامه‌ای برای عرضه در بازار ایالات متحده دارد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید