به زودی خودروی برقی جدید هوندا به تولید خواهد شد

    کد خبر :503586

هوندا Urban EV کانسپت به تدریج به تولید نزدیک می شود و این خودروساز ژاپنی به تازگی هوندا e Prototype جدید را رونمایی کرده است.

هوندا e Prototype نسخه ای تکامل یافته از Urban EV کانسپت بوده و مدل تولیدی این هاچ بک برقی را که أواخر سال جاری در اروپا به تولید خواهد رسد، بهتر نشان می دهد.

هم چنین هوندا اطلاعاتی در مورد عملکرد شارژ و طیف حرکتی پیش بینی شده این خودروی برقی جدید خود منتشر کرده است. این خودروساز اعلام کرده که این نمونه اولیه دارای طیف حرکتی بیش از 200 کیلومتر و عملکرد شارژ سریع با قابلیت شارژ 80 درصدی در مدت 30 دقیقه است. هوندا وعده داده این خودروی دیفرانسیل عقب و مربعی شکل برقی، سواری جذابی خواهد داشت.

هوندا e هم چنین دارای کابینی نزدیک به تولید با عناصر زیبایی شناختی مینیمالیستی مدرن است. یک نمایشگر سه گانه عریض در عرض این خودرو تعبیه شده و در کنار تریم چوبی و صندلی های پارچه ای راحتی شکل تعبیه شده است. کفی کاملا تخت به دسترسی راحت به صندلی های عقب از قسمت جلو کمک می کند و حس کابینی جادار را ایجاد می کند.

در بدنه این خودرو شکل ظاهری تقریبا حفظ شده البته می توان دید که هوندا e در مقایسه با Urban EV کانسپت دارای درهایی مازاد است. دوربین های دید کناری این کانسپت که جایگزین آینه های کناری سنتی می شوند، نیز حفظ شده اند و گمان می رود در مدل تولیدی این خودرو نیز ارائه شوند.

اطلاعات بیش تر در مورد مدل تولیدی هوندا e اواخر سال جاری یا اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید