بهترین ساعت های هوشمند بازار

    کد خبر :1052318
ساعت های هوشمند

امروزه گجت‌های هوشمند مختلفی در پیرامون ما قرار دارد که ساعت‌های هوشمند یکی از آنها هستند.

بازتاب-بسیاری از افراد شاید خرید ساعت هوشمند در اولویت آنها قرار نداشته باشد، اما برخی دیگر تمایل بسیاری برای خرید آن دارند. ساعت‌های هوشمند ابزار کاربردی بوده که در کنار سایر دستگاه‌ها چون گوشی هوشمند نقش مفید خود را نشان می‌دهند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا کنیم، مدل‌هایی که قطعا خرید آنها برای افرادی که حس می‌کنند به آن نیاز دارند، لازم خواهد بود.

1-اپل واچ سری 9/بهترین ساعت هوشمند جهان

ساعت های هوشمند

اپل واچ سری 9 قوی‌ترین ساعت هوشمندی است که ما آزمایش کرده‌ایم. دارای ویژگی‌های ارتباطی، تناسب اندام، سلامت و ایمنی درجه یک است که آن را به بهترین ساعت هوشمند برای اکثر افراد تبدیل می‌کند.

2-گلکسی واچ 6 سامسونگ/بهترین ساعت هوشمند اندرویدی

ساعت های هوشمند

سامسونگ Galaxy Watch 6 بهترین ساعت هوشمند اندرویدی است، با ویژگی‌های ارتباطی عالی، مجموعه‌ای کامل از سنسورهای ردیابی سلامت و یکپارچگی عمیق با سایر دستگاه‌های گلکسی.

3-پیکسل واچ 2/بهترین ساعت هوشمند پیکسل

ساعت های هوشمند

گوگل Pixel Watch 2 اولین ساعت هوشمند اختصاصی برای کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل است که برنامه‌های Google و بیشترین ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام Fitbit را ارائه می‌کند. ما طراحی مینیمالیستی این ساعت را نیز دوست داریم.

4-اپل واچ SE 2022/بهترین ساعت ارزشمند

ساعت های هوشمند

اپل واچ SE (2022) ساعت هوشمند بسیار خوبی بوده که با بسیاری از بهترین ویژگی‌های اپل واچ با کسری از قیمت ارائه می‌شود. حتی در یک گزینه LTE نیز عرضه شده که آن را به یک ساعت ارزان قیمت برای ایمنی و اتصال تبدیل می‌کند.

5-فیت بیت سینس 2/بهترین ساعت  فیت بیت

ساعت های هوشمند

فیت بیت سینس 2 یکی از بصری‌ترین ساعت‌های هوشمندی است که می‌توانید به لطف ویژگی تشخیص استرس فعالانه خریداری کنید. این ساعت دارای ردیابی تناسب اندام قوی و تعداد انگشت شماری از برنامه‌های Google است، حتی اگر یک ساعت Wear OS واقعی نباشد.

6-گارمین ونو 3/بهترین ساعت گارمین

ساعت های هوشمند

گارمین ونو 3 یک ساعت همه کاره با صفحه نمایش AMOLED روشن، ردیابی تناسب اندام کامل و GPS دقیق است. همچنین دارای باتری بادوام Garmin Coach برای برنامه‌های آموزشی سفارشی است.

​7-اپل واچ اولترا 2/بهترین ساعت از نظر امنیت

ساعت های هوشمند

اپل واچ اولترا 2 اولین ساعت هوشمند ایمنی با GPS دو باند، عقب‌گرد، آژیر داخلی و کمک‌های اضطراری است. این مدل اپل واچ همچنین با طولانی‌ترین باتری است، بنابراین می‌تواند با ماجراجویی همراه شود.

8-گارمین فوررانر 265/بهترین ساعت برای دوندگان

ساعت های هوشمند

گارمین فوررانر 265 بهترین ساعت هوشمند برای دوندگان در تمام سطوح تجربه است. دارای صفحه نمایش AMOLED روشن، در دو سایز مختلف صفحه نمایش، دارای GPS دقیق و متریک‌های آموزشی پیشرفته است.

9-فیت بیت ورسا 4/بهترین ساعت برای ورزش

ساعت های هوشمند

فیت بیت ورسا 4 یک ساعت هوشمند از برند Fitbit با قیمت مناسب است که برای به انجام رساندن اصول اولیه مناسب بوده، اما بیش از هر چیزی می‌توانیم بگوییم که این یک گام شمار قوی است. اگر بیش از همه به انجام 10000 قدم در روز اهمیت می‌دهید، این مدل را خریداری کنید.

برندهای مختلفی در صنعت ساعت هوشمند فعال هستند و هر یک محصولات خاص خود را ارائه می‌دهند. در این بین به مواردی پرداختیم که در نوع خود برترین محسوب می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید