باید دهن مدیری زد که از فروش جزایر ایران صحبت می کند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۴۳
    کد خبر :991703
سعیدی

 معین الدوله سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارنظر یکی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی مبنی بر این‌که «به زودی مجبوریم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم»، گفت: باید در دهان چنین مدیری زد، من تعجب می‌کنم دولت چگونه به خودش اجازه می‌دهد این‌گونه با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی کند؟

به گزارش ایلنا، این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: چرا یک مدیر نامدیر به خودش اجازه می‌دهد این‌گونه مام میهن را دچار چالش کند؟ من از دولت آقای رئیسی تعجب می‌کنم چرا اجازه می‌دهند مدیران این‌گونه مقدسات مردم را زیر سوال ببرند اگر در این شرایط نمی‌توانند مرهمی بر دردهای مردم باشند اقلاً نمک روی دردهای مردم نپاشند.

سعیدی درباره این‌که این سخنان در تضاد با صحبت‌های دولت در خصوص رشد اقتصادی و سایر دستاوردهایی است که مطرح می‌کند، عنوان کرد: این سخنان پارادوکس محض است، از یک طرف آقایان می‌گویند در بحث فروش نفت به چنین دستاوردهایی رسیده‌ایم، ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.

اعتماد آنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید