اینستاگرام در حال کار بر روی فید جدید Reels است

    کد خبر :1059249
اینستاگرام

اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیتی است که Reels را بر اساس ویدیوهایی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌اید و علایق فردی به شما و یکی از دوستانتان توصیه می‌کند.

بازتاب-مهندس معکوس الساندرو پالوزی این ویژگی را کشف کرد که Blend نام دارد. اینستاگرام به TechCrunch تایید کرد که Blend را به صورت داخلی آزمایش می‌کند و آزمایش آن را به صورت عمومی آغاز نکرده است. ممکن بوده Blend هرگز روشنایی روز را نبیند، اگرچه یافتن ایده‌هایی که اینستاگرام با آن‌ها بازی می‌کند همیشه جذاب است.

این پلتفرم جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد Blend فاش نکرده است، اگرچه به نظر می‌رسد ایده این است که کاربران اینستاگرام و یکی از بهترین‌های آنها به جای اینکه یکی از آنها ویدیویی را که دوست دارد پیدا کند و برای دیگری ارسال کند، ریلز جدیدی را با هم کشف کنند. منطقی است که Blend یک نشانگر داشته باشد که شخص دیگر پیشتر یک Reel خاص را دیده است تا دو نفری که به فید دسترسی دارند بتوانند در مورد آن چت کنند.

اینستاگرام

همانطور که TechCrunch اشاره می‌کند، TikTok ویژگی‌ای در این راستا ندارد، بنابراین Blend می‌تواند برای افرادی که دوست دارند ویدیوهای کوتاه را با هم تماشا کنند، به اینستاگرام مزیتی بدهد. همانند بسیاری از ویژگی‌های دیگر پلتفرم‌های مشابه، به نظر می‌رسد که Blend اساساً در مورد افزایش تعامل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید