اکنون می توان بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کرد

    کد خبر :1059355

برکسی پوشیده نیست که ChatGPT اولین چت بات پرحاشیه بوده که توانسته به محبوبیت بسیاری دست یابد.

بازتاب-روز دوشنبه، OpenAI شروع به باز کردن ChatGPT برای کاربران بدون حساب کرد. این حرکت را به عنوان بخشی از ماموریت خود برای “در دسترس قرار دادن ابزارهایی مانند ChatGPT به طور گسترده توصیف کرد تا مردم بتوانند مزایای هوش مصنوعی را تجربه کنند.” همچنین داده‌های آموزشی بیشتری را به شرکت می‌دهد و شاید کاربران بیشتری را به ایجاد حساب‌ها و اشتراک برای دسترسی نسخه برتر GPT-4 به جای مدل قدیمی‌تر رایگان GPT-3.5 تشویق می‌کند.

ما دسترسی فوری را آزمایش کردیم، که همانطور تبلیغ شد به ما اجازه داد تا یک موضوع جدید GPT-3.5 را بدون هیچ گونه اطلاعات ورود شروع کنیم. استاندارد چت بات “چگونه می‌توانم امروز به شما کمک کنم؟” صفحه نمایش ظاهر می‌شود، با دکمه‌های اختیاری برای ثبت‌نام یا ورود. اگرچه ما امروز آن را دیدیم، OpenAI می‌گوید که به تدریج دسترسی را از بین می‌برد، بنابراین اگر هنوز این گزینه را نمی‌بینید، سپس مجدد بررسی کنید.

OpenAI می‌گوید حفاظت‌های بیشتری را برای کاربران بی‌حساب اضافه کرده است، از جمله مسدود کردن درخواست‌ها و تولید تصاویر در دسته‌های بیشتری نسبت به کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند. هنگامی که از او خواسته شد اطلاعات بیشتری در مورد دسته‌های جدیدی که مسدود می‌کند، سخنگوی OpenAI گفته است که در حین توسعه این ویژگی، کاربرانی که از سیستم GPT-3.5 خارج شده‌اند به طور بالقوه می‌توانند تهدیدات جدیدی را معرفی کنند.

ChatGPT

این سخنگوی اضافه کرد که تیم‌های مسئول شناسایی و جلوگیری از سوء استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی آن در ایجاد این ویژگی جدید مشارکت داشته‌اند و در صورت بروز تهدیدات غیرمنتظره، بر این اساس تنظیم خواهند شد. البته، همانطور که در API تعدیل خود توضیح داده شده است، همچنان همه کارهایی را که برای کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند انجام می‌دهد مسدود می‌کند.

وقتی وارد سیستم نشده‌اید، می‌توانید از آموزش داده برای درخواست‌های خود انصراف دهید. برای انجام این کار، روی علامت سؤال کوچک سمت راست کادر متن کلیک کنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید و کلید «بهبود مدل برای همه» را خاموش کنید.

OpenAI می‌گوید بیش از 100 میلیون نفر در 185 کشور از ChatGPT هفتگی استفاده می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید