ایلان ماسک عضو هیئت مدیره توییتر می شود

    کد خبر :899725

ایلان ماسک به تازگی به میزان 2.9 میلیارد دلار از سهام توییتر را خریده تا به یکی از سهام‌داران اصلی این شرکت تبدیل شود. حال به نظر می‌رسد که مدیرعامل تسلا به هیئت مدیره توییتر نیز اضافه خواهد شد.

«بازتاب»بر اساس خبرها بعد از خرید بخشی از سهام توییتر توسط ایلان ماسک، این شرکت تصمیم گرفته تا وی را تا سال 2024 میلادی به عنوان یکی از اعضای Class II هیئت مدیره خود منصوب نماید. بسیاری اعتقاد دارند که این تصمیم می‌تواند از تسلط کامل ماسک بر توییتر جلوگیری نماید.

توییتر اعلام کرده که ایلان ماسک از اکنون به عنوان مدیر Class II در توییتر کار خواهد کرد. مدیریت وی تا نشست سال 2024 سهام‌داران توییتر ادامه خواهد داشت. باید خاطر نشان کرد که ایلان ماسک تا زمانی که عضوی از هیئت مدیره توییتر است، نمی‌تواند بیشتر از 14.9 درصد سهام این شرکت را خریداری نماید.

مدیر عامل توییتر یعنی پاراگ آگراوال نقش مدیریتی جدید ایلان ماسک در توییتر را تایید کرده و او را یکی از افراد علاقه‌مند به توییتر و در عین حال منتقدی سرسخت از این پلتفرم دانسته است. او از افزوده شدن ماسک به این شرکت را فرصتی مناسب و باارزش یاد کرده است.

ایلان ماسک هم در توییتی اعلام کرده در ماه‌های آینده تغییرات زیادی در توییتر رخ خواهد داد. میلیاردر آمریکایی روز دوشنبه اعلام کرد که 9.2 درصد از سهام توییتر را خریده است. ایلان ماسک همواره خود را به عنوان منتقد جدی آنچه نبود آزادی بیان در توییتر نامیده، معرفی می‌کند.

ایلان ماسک که اکنون بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر به شمار می‌آید، امروز در یک نظرسنجی لزوم افزوده شدن دکمه ادیت به توییتر را به رای گذاشت. حال باید دید ایلان ماسک چه خواب‌های دیگری برای این پلتفرم در سر دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید