اولین خودرو شیائومی تصادف کرد

    کد خبر :1061453
اولین خودرو شیائومی تصادف کرد

شرکت شیائومی پیشتر اولین خودرو خود را با نام SU7 راهی بازار چین کرد. اتومبیل الکتریکی که ویژگی‌های کلیدی بزرگی ارائه می دهد.

به گزارش بازتاب- به نظر می‌رسد یک عکس به طور گسترده در فضای مجازی اولین تصادف گزارش شده مربوط به خودروی الکتریکی جدید شیائومی SU7 را نشان می‌دهد. عکس برخورد یک دستگاه SU7 شیائومی با یک مرسدس بنز سدان سفید رنگ را نشان می‌دهد.

این تصاویر آسیب قابل توجهی به هر دو خودرو را نشان داده که متحمل شدند. مرسدس بنز که به نظر سفید رنگ است، چراغ جلوی سمت راست کاملاً شکسته، کاپوت برآمده و تغییر شکل سپر جلو و جلوپنجره ورودی هوا دیده می‌شود. شیائومی SU7 که بیشترین ضربه را در سمت راست خود تحمل می‌کند، دارای دو در آسیب دیده و کیسه هوای باز شده است.

“Big Lizi Qiqili” یکی از اینفلوئنسرهای معروف رسانه‌های اجتماعی در چین، تصریح کرد که شیائومی SU7 متعلق به او بوده و یکی از همکارانش در حال فیلمبرداری بوده که تصادف رخ داده است. وی تصریح کرد که هر دو خودرو چراغ سبز داشتند و پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت کامل را بر عهده راننده وی گذاشته است.

اولین خودرو شیائومی تصادف کرد

پس از تصادف، اینفلوئنسر به روزرسانی در مورد وضعیت خودرو ارائه کرد. آنها گزارش دادند که بلافاصله یک تماس اضطراری از داخل خودرو برای تایید وضعیت برقرار شد. کیسه‌های هوا باز شده بودند، اما به نظر نمی‌رسید که هیچ یک از لوازم جانبی داخل آن افتاده باشد. علاوه بر این، پنل تخت عقب دست نخورده باقی ماند، دستگیره‌های درب به طور معمول کار کردند و درها بدون مشکل باز شدند.

به‌روزرسانی بعدی تأیید کرد که SU7 برای تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش برده شده است. خوشبختانه هم راننده و هم طرف مقابل با جراحات جزئی فرار کردند. این بلاگر در پایان به همه یادآوری کرد که ایمنی هنگام رانندگی را در اولویت قرار دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید