استقبال بسیار از خودرو SU7 شیائومی کار دست این کمپانی داد

    کد خبر :1061945
استقبال بسیار از خودرو SU7 شیائومی کار دست این کمپانی داد

شیائومی فرصتی ویژه برای کاربرانی که نسخه معمولی شیائومی SU7 را پیش‌سفارش کرده‌اند، اعلام کرده است تا برنامه خود را تغییر دهند. این بدان دلیل است که افزایشی در پیش‌سفارش‌ها وجود دارد که از ظرفیت تولید پیشی گرفته است.

بازتاب-پنجره تغییرات به مدت 24 ساعت از ساعت 9 صبح روز 19 آوریل باز خواهد بود. کاربران به راحتی می‌توانند از طریق اپلیکیشن ماشین شیائومی تغییراتی در پیش خریدهای خود ایجاد کنند. آنها می‌توانند مواردی مانند سفارشی‌سازی، انواع SU7 و موارد دیگر را تغییر دهند. در صورت موفقیت آمیز بودن اصلاحات، برنامه‌های تولید بهینه‌سازی می‌شود و تاریخ تخمینی تحویل بر این اساس مجدداً محاسبه می‌شود.

این اقدام با هدف مقابله با نگرانی‌ها در مورد گلوگاه های تولید انجام می‌شود. شیائومی می‌گوید که کارخانه خودروسازی آن در حال حاضر با ظرفیت کامل کار می‌کند و با شرکای زنجیره تامین همکاری می‌کند تا از تحویل سفارش‌های موجود در اسرع وقت اطمینان حاصل کند. هدف آن‌ها ساده‌سازی سفارش‌های آینده و حفظ یک تجربه تحویل یکپارچه است.

محبوبیت SU7 غیرقابل انکار است. لی جون، بنیانگذار شیائومی، در طی مراسم تحویل اخیر فاش کرد که تعداد پیش‌سفارش‌ها طی چند روز پس از عرضه به بیش از 100,000 رسید و سفارش‌های تایید شده بیش از 40,000 است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که شیائومی از تامین‌کنندگان خواسته بود تا تولید خود را به 10000 خودرو در ماه افزایش دهند، با تمرکز ویژه بر افزایش تولید مدل رده بالا.

برنامه تولید اولیه پیش‌بینی می‌کرد که تا مارس 2024 به 3000 دستگاه در ماه برسد و پس از آن در آوریل به 4000 تا 5000 دستگاه برسد و تا پایان سال به 6000 دستگاه برسد. با این حال، به دلیل فروش فراتر از انتظارات، پایبندی به این طرح منجر به زمان تحویل طولانی‌تر می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید