مرسدس میباخ اس 680 با طعم منصوری

    کد خبر :1040967
میباخ اس 680

شرکت آلمانی منصوری که در زمینه تیونینگ خودروها بسیار مطرح است، به تازگی محصول جدیدی را تحت عنوان مرسدس میباخ اس 680 رونمایی کرد.

بازتاب-منصوری محصول  خود را از مرسدس میباخ S 680 ارائه کرد که ظاهری منحصر به فرد و تعدادی بهینه‌سازی نسبت به مدل اصلی دارد. این مرسدس مایباخ S 680 به لطف رنگ آبی چین که تقریباً کل خودرو از جمله رینگ‌ها را می‌پوشاند، بلافاصله از باقی متمایز بوده و چشم نواز است.

بنابراین در خیابان چنین خودرویی بسیار موردتوجه بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. یک کیت بدنه جدید نصب شده و یک جفت ورودی هوای جدید با مش آبی در جلو قابل مشاهده است. همچنین یک جلوپنجره مشکی بزرگ و براق و چراغ‌های LED جدید دیلایت وجود دارد که در نمای جلو یکپارچه شده‌اند. علاوه بر این، منصوری یک اسپلیتر جدید نصب کرد.

تغییرات در قسمت کناری خودرو مرسدس منصوری، با عریض شدن دامنه و نمای جلویی با ورودی هوا جدید ادامه دارد. تیونر همچنین قسمت عقب سدان لوکس را اصلاح کرد و یک اسپویلر ظریف و یک دیفیوزر جدید با چهار لوله اگزوز افزود. منصوری نگفت که آیا تغییراتی در بخش فنی اس کلاس ایجاد کرده یا خیر.

میباخ اس 680

نسخه استاندارد با پیشرانه 6.0 لیتری توربوشارژ دوقلو 12 سیلندر ارائه می‌شود. سابقه منصوری تاکنون نشان داده که همیشه اتومبیل‌های موردنظر را در بخش فنی ارتقا می‌بخشد. بنابراین عجیب نیست که میباخ اس 680 منصوری بدون ارتقا ارائه شود. در سوی دیگر موسس این برند یک ایرانی تبار بوده و همین امر موجب شده تا در میان دوست‌داران ایرانی خودروهای لوکس و اسپرت بسیار مطرح باشد.

همیشه تیونینگ هزینه یک خودرو را دوبرابر می‌کند. بیشتر اتومبیل‌هایی که توسط تیونرها تیونینگ می‌شوند، قیمت آنها به دو برابر قیمت اصلی می‌رسد. بنابراین اگر این مدل 150 هزار دلاری باشد، باید چنین نمونه‌ جذاب و لوکس در کنار تیونینگ شده را 300 هزار دلاری به حساب آورد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید