معرفی مرسدس AMG GT63 تیونینگ شده رینتک/ موشک 1000 اسب بخاری

    کد خبر :1001243
مرسدس AMG GT63

رینتک یکی از تیونرهای مطرح بوده که همیشه روی گزینه‌های جذابی برای تیونینگ کردن دست می‌گذارد. حال به تازگی تصمیم گرفته مرسدس AMG GT63 را دست خوش تغییر ظاهری و فنی قرار دهد.

بازتاب- این مدل تازه معرفی شده را به جرات می‌توان موشک زمین به زمین دانست. شرکت رینتک نام خودرو را RIIX گذاشته و بیشترین تغییرات را روی آن اعمال کرده تا کم نظیر و خاص شود.

در قلب تپنده مرسدس، ارتقاهای بزرگی صورت گرفته، به شکلی که موتور 4.0 لیتری M177 هشت سیلندر با توربوشارژر دوقلو قدرت 1196 اسب بخاری و گشتاور 927 پوند فوت تولید می‌کند که نسبت به نسخه استاندارد 681 اسب بخار، بسیار بیشتر است.  تیونر سعی کرده از توربوشارژهای کاملاً جدید Stage II با عملکرد بالا، ECU متفاوت و ارتقایافته، سیستم ورودی هوا فیبر کربنی، پمپ‌های سوخت پرفشار و برخی دیگر را به کار گیرد.

قدرت 1196 اسب بخار تنها در صورتی بوده که بنزین اکتا 100 به کار گرفته شود. اکتان 93 قدرت موتور را به 965 اسب بخار و 917 پوند فوت گشتاور کاهش خواهد داد. Renntech قدرت را برای بهینه سازی عملکرد و قابلیت رانندگی کاهش داد. موتور در کنار گیربکس 9 سرعته اتوماتیک قرار گرفته اما Renntech واحد کنترل انتقال و واحد کنترل درایو را ارتقا بخشید. GT63 4-Door دارای سیستم چهارچرخ متحرک بوده و می‌تواند در 2.44 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد. برای رسیدن به سرعت 160 کیلومتربرساعت 5.5 ثانیه زمان می‌برد. برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتربرساعت هم 9.9 ثانیه زمان نیاز دارد.

Renntech همچنین بسته آیرودینامیک فیبر کربنی خود را به عنوان بخشی از ارتقاء به کار گرفت. اجزای این خودرو شامل اسپلیتر جلو، کاناردهای جلو، رکاب‌های جانبی دو تکه، دیفیوزر عقب و اسپویلر قاابل تنظیم عقب هستند که همگی نیروی رو به پایین خودرو را بهبود می‌بخشند. GT63 همچنین دارای نشان RIIIx و رینگ‌های آلومینیومی فورج شده Renntech RPS 10.2 است که 21 اینچ در جلو و 22 اینچ در عقب محسوب می‌شود. آنها در تایرهای میشلین پایلوت اسپورت 4S قرار گرفتند.

هیچ ارتقای بدون سیستم اگزوز جدید کامل نمی‌شود و Renntech در این بخش نییز بهینه‌سازی انجام داد. این یک ارتقاء فولاد ضد زنگ بوده که شامل لوله‌های پایین با مبدل‌های کاتالیزوری 200 سلولی و صدا خفه کن‌‌های باعملکرد بالا است. این سیستم فشار برگشتی اگزوز را کاهش داده و در عین حال مدیریت صدا را از طریق دریچه‌های اگزوز کنترل شده الکترونیکی افزایش می‌دهد. رانندگان می‌توانند صدای 100 درصد نامحدود را انتخاب کرده تا در شب صدا چندانی نداشته باشد.

Renntech تیونینگ از نوع پکیج RIIIx را با هزینه 94980 دلاری انجام می‌دهد و البته قیمت اتومبیل جدا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید