مرسدس AMG جی ال ای 53 هیبریدی معرفی شد

    کد خبر :1031050
مرسدس AMG

اخیراً شاهد مرسدس GLC 63 S E Performance جدید بودیم و اکنون مرسدس بنز از خودروی پرفورمنس جدید دیگری به نام مرسدس AMG جی ال ای 53 پلاگین هیبریدی رونمایی کرده است و این خودرو در دو نسخه کوپه و SUV عرضه خواهد شد.

بازتاب-با مرسدس-AMG GLE 53 HYBRID 4MATIC+ جدید به عنوان یک SUV و به عنوان کوپه 1 برند خودروهای پرفورمنس و اسپرت از Affalterbach در حال تکمیل مجموعه مدل‌ها با یک پلاگین هیبریدی در سطح بالا برای استفاده روزمره و برد حرکتی طولانی است.

 

مرسدس AMG

 

مرسدس درباره این مدل می‌گوید:

با مرسدس AMG جی ال ای 53 هیبریدی به عنوان یک SUV و کوپه، ما ترکیبی منحصر به فرد از چابکی، لذت رانندگی و برد کاملاً الکتریکی را ارائه می‌دهیم. علاوه بر خودروهای هیبریدی E PERFORMANCE با عملکرد بالا، این دو نوآوری GLE ستون دیگری را در مجموعه آینده‌محور ما تشکیل می‌دهند. این بدان معناست که ما در حال گسترش طیف گسترده مدل‌های خود هستیم تا یک نوع قطار محرکه جذاب دیگر را شامل شود و به گروه‌های هدف جدید می‌پردازیم.

 

مرسدس AMG

 

شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد مرسدس بنز AMG GLE 53 پلاگین هیبریدی جدید را در لینک زیر در مرسدس بنز بیابید، مدل SUV از 125515.25 یورو و مدل  کوپه از 133851.20 یورو شروع می‌شود. مرسدس تلاش کرده تا محصولی را ارائه دهد که برد حرکتی بالایی داشته و در سوی دیگر جدیدترین فناوری‌ها را هم دربرمی‌گیرد. بنابراین این مدل نیز نمونه بارز محصول برجسته مرسدس بوده که با قیمت کمی ارائه نمی‌شود.

برند آلمانی سعی داشته سبد محصول خود را با گزینه‌های مختلف و جذاب پر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید