آیا شیائومی خودرویی با برند ردمی عرضه می کند؟

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹
    کد خبر :1059572
ردمی

شیائومی سال گذشته اولین خودرو خود را معرفی کرد و حال شایعاتی درباره ارائه اتومبیلی تحت زیربرند ردمی آن وجود دارد.

بازتاب-اشیائومی به توسعه محصولات خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این، وقتی این را می‌گویم، تنها در مورد مدل‌های معمولی گوشی‌های هوشمند جدید یا حتی یک محصول هوشمند خانگی صحبت نمی‌کنیم که فقط در چین فروخته می‌شود، اما زندگی را بسیار ساده‌تر می‌کند. این شرکت اخیرا با ورود به بازار خودروهای برقی گام بزرگی برداشته است. علاوه بر این، شرکت پیشتر آنقدر موفق بوده که SU7 EV با حالت رانندگی 3 و تقاضای بسیار زیاد، دیوانگی ایجاد کرده است.

پس از این موفقیت، در میان کاربرانی که با استراتژی محصول سازنده چینی آشنا هستند، این سوال مطرح شد که “آیا خودروی الکتریکی ردمی وجود خواهد داشت؟” شروع به گسترش کرد. سرانجام، وانگ تنگ، مدیر کل برند ردمی شیائومی، پاسخ این سوال را اعلام کرد که آیا خودروی ردمی وجود خواهد داشت؟

بدون شک، یک خودروی مقرون به صرفه ردمی رویایی است که بسیاری از علاقه‌مندان شیائومی در آن سهیم هستند. شایعات مربوط به مدل Redmi EV سالهاست که منتشر شده است. حال، وانگ تنگ، مدیر کل برند ردمی شیائومی، به این شایعات پرداخته است. تنگ اظهار داشت که اگرچه در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه خودروی Redmi وجود ندارد، اما قطعاً برنامه‌هایی برای مدل‌های آینده تحت برند شیائومی وجود دارد.

وانگ تنگ گفت:

“اگر امیدواریم در آینده شاهد یک خودروی ردمی باشیم، همه باید از شیائومی SU7 حمایت و تبلیغ کنیم. خودروهای شیائومی هنوز در مراحل اولیه خود هستند و ما باید ابتدا مدل های اصلی شیائومی را درست کنیم. علاوه بر پیشنهادات فعلی، برنامه‌هایی برای مدل‌های جدید خودرو در آینده نیز وجود خواهد داشت.»

در واقع، این اولین بیانیه شیائومی در این مورد نیست. در گزارشی که توسط Xiaomi Auto منتشر شد، این شرکت توضیح داد که آنها روی یک خودروی مقرون به صرفه Redmi کار نمی‌کنند. در مقابل، آنها معرفی SU7 EV را در اولویت قرار دادند. علاوه بر این، گزارش نشان می‌دهد که در حال حاضر کاهش هزینه‌ها به اندازه کافی برای ایجاد یک خودروی الکتریکی «قاتل پرچمدار» تحت یک برند فرعی امکان‌پذیر نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید