انتشار تصویر رندر جنسیس GV60 الکتریکی

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰
    کد خبر :791621

شرکت جنسیس قصد دارد در اواخر سال جاری اولین شاسی بلند تمام الکتریکی خود را با نام GV60 معرفی کند. خودرویی که اخیرا تصاویر جاسوسی آن به بیرون درز کرد و باید انتظار مدلی داشته باشیم که ابعاد نه چندان بزرگی داشته و فناوری‌های نوینی دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–پلتفرم GV60 الکتریکی جنسیس کاملا مشابه هیوندا Ioniq 5 الکتریکی بوده و از آنجایی که جنسیس زیربرند لوکس هیوندا بوده، بدیهی است پلتفرم مشترکی توسط دو برند مورد استفاده قرار گیرد. در واقع جنسیس پلتفرم شرکت مادر را به کار خواهد گرفت. انتظار داریم این پلتفرم در محصولات برقی آینده سه شرکت هیوندا، جنسیس و کیا به کار گرفته شود.

تاکنون تنها تصاویر جاسوسی GV60 به بیرون درز پیدا کرد اما حال نوبت تصویر رندر شده این خودرو برقی آینده جنسیس است. رندر منتشر شده توسط تیم Motor.es ایجاد شده و ظاهر این مدل مورد انتظار را به خوبی آشکار می‌سازد.

طبق تصویر رندر شده، شاهد سقفی شیب دار هستیم و چراغ‌های جلو نیز دوگانه است.طبق اطلاعات غیررسمی، GV60 به عنوان یک کراس اوور الکتریکی سطح پایین از جنسیس سوار بر سیستم عامل ماژولار Hyundai راه اندازی خواهد شد. در گزارشی از آسیا تایمز حتی به قابلیت‌های شارژ بی سیم اشاره شده است اما ما این قسمت از شایعات را نمی‌توانیم باور داشته باشیم.

البته هنوز هیچ اطلاعات رسمی از جنسیس وجود ندارد که به این معنی باشد GV60 ممکن است اولین کراس اوور EV برند موردبحث نباشد. استدلال‌های ضد و نقیض وجود دارد که ادعا می‌کند سال آینده راه اندازی خواهد شد.

ثبت یک حق ثبت اختراع از سال گذشته نشان داد که چندین خودروی EV سطح بالا نیز در دست ساخت هستند و به طور بالقوه می‌توانند شامل مدل‌های GV70e ، GV80e و GV90e شوند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید