امینی: تمام امیدم حل مشکل حضور «لیو» در ایران است

  • آرشیو
  • جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۲۸
    کد خبر :192447

رئیس فدراسیون قایقرانی در حالی برای مذاکره با «لیو» مربی پیشین تیم ملی به چین سفر کرده است که شاید حضور وی در ایران نهایی نشود!

بعد از جدایی جنجال برانگیر «جیوگانیک» مربی خارجی تیم ملی روئینگ زنان و مردان کشورمان، بسیاری از ورزشکاران، نداشتن مربی خارجی را معضلی برای این رشته دانستند. پاروزنان معتقد بودند که تنها با حضور مربی خارجی می توانند به کسب نتیجه در بازیهای آسیایی در این رشته امیدوار باشند.

فدراسیون قایقرانی به دلیل زمان کم تا بازیهای آسیایی و تجربه مربیگری در تیم های ایران به سراغ «لیو» مربی اسبق روئینگ کشورمان رفته است. اما به نظر می رسد مشغله کاری این مربی سد راهی برای رسیدن به هدف فدراسیون قایقرانی ایران خواهد بود.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون سفرش به چین و مذاکره با «لیو» سرمربی چینی رشته روئینگ، گفت: باید یک توافقاتی با ایشان بشود. این مربی یک سری مشکلات دارد که نمی توانیم در این خصوص ریز شویم. وی مسئولیت هایی در ورزش کشور چین دارد که همین موضوع یک عامل بازدارنده برای حضورش در ایران است.

وی ادامه داد: ما به چین آمده ایم تا مذاکراتی با مسئولان این کشور داشته باشیم و بتوانیم راه حل هایی را برای استفاده از این مربی در ایران پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چنانچه این مشکل حل نشود آیا حضور «لیو» در ایران منتفی خواهد بود؟، نیز گفت: این قضیه را این طور نبینید. تمام امیدم این است که بتوانیم این مسئله را حل کنیم.

وی در مورد اینکه قرار بود برای تیم زنان نیز مربی خارجی چینی استخدام کنید و اینکه روند انتخاب این مربی چگونه خواهد بود؟ بیان کرد: حضور مربی برای تیم بانوان دیگر منتفی است و مربی خارجی مدنظر نداریم چرا که مربیان خوبی در حال حاضر در تیم ملی روئینگ بانوان حاضر هستند.

امینی در ادامه پیرامون دلیل همراهی دنیامالی در سفر به چین نیز گفت: دنیامالی نایب رئیس قایقرانی آسیا بوده و دارای یک وجهه بین المللی خوب آسیایی است. حضور او در این مذاکرات می تواند تاثیر گذار باشد چرا که مسئولان آسیا احترام خاصی برای وی قائل هستند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم دختران روئینگ ما نیز روز سه شنبه راهی چین شدند تا یک اردوی ۲۵ روزه را سپری کنند. تیم پسران هم اکنون در انزلی اردو زده و قرار است مذاکراتی برای برپایی اردو در چین انجام شود. برپایی اردوی تدارکاتی خارج از کشور برای تیم پسران هفته آینده مشخص خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید