ملی‌پوش قایقرانی: تعویق المپیک به ضررم شد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ۹:۳۷
    کد خبر :746781

«احمدرضا طالبیان» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان از آمادگی خوبی برخوردار بودم و قرار بود به مسابقات گزینشی اعزام شویم اما چهار روز پیش از اعزام، این مسابقات لغو و پس از مدتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز به سال بعد موکول شد و این برای من که می‌توانستم در آن برهه از زمان در گزینشی سهمیه المپیک را کسب کنم، کار را سخت کرد. باید بگویم تعویق المپیک بیش از آنکه یک فرصت باشد برای من آسیب بود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانژو چین ادامه داد: حضور در المپیک برای هر ورزشکاری باعث افتخار است اما نباید تنها به عنوان گردشگر ورزشی به آنجا برویم بلکه تلاش کنیم تا نتیجه قابل قبولی نصیب قایقرانی ایران شود. البته قرار گرفتن در بین برترین‌های این رشته در المپیک کار آسانی نیست.

این ملی‌پوش قایقرانی که سه مدال بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد افزود: در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ تورنمنت ‌های مهمی را پیش رو دارم. تلاشم بر این است که ضمن کسب سهمیه و نتیجه مناسب در المپیک توکیو و در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو یک مدال دیگر برای کاروان ایران به ارمغان بیاورم. امیدوارم رنگ این مدال طلا باشد.

این ملی‌پوش رشته کایاک با اشاره به تمرینات حریفان خود گفت: ویروس کرونا در دنیا شیوع پیدا کرده و بدون تردید بر تمرینات آنان نیز تاثیر گذاشته است از رکوردهای جدید حریفانم خبری ندارم. به دنبال آن هستم تا با آمادگی کامل در مسابقات گزینشی که در تایلند برگزار می‌شود شرکت کنم. هر چند تاریخ دقیق این رقابت‌ها مشخص نیست اما به احتمال زیاد اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید