احتمال عرضه گلکسی نوت 9 سامسونگ با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی

    کد خبر :290139

در حالی که چندین ماه تا از راه رسیدن گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ فاصله داریم، به تازگی اطلاعات جدیدی منتسب به این گوشی منتشر شده که خبر از برخی مشخصات آن می دهند.

در حال حاضر بیشترین میزان حافظه داخلی که سامسونگ در گلگسی اس 9 ارائه می دهد، 256 گیگابایت است، ولی اگر اطلاعات به دست آمده اخیر صحیح باشند گلکسی نوت 9 قرار است این میزان را به دو برابر افزایش داده و مدلی با حافظه داخلی 512 گیگابایت عرضه شود. همچنین احتمالاً سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را برای پرچمدار آتی در نظر بگیرد.

علاوه بر این ها به نظر می رسد گلکسی نوت 9 از رمی 8 گیگابایتی بهره مند باشد. از سوی دیگر اعلام شده که احتمالاً نسخه ویژه ای از گلکسی نوت 9 تنها در بازار کشور چین ارائه شود.

فردی که این اطلاعات را اعلام کرده همچنین ادعا نموده که نسخه پایه گلگسی نوت 9 از رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره مند خواهد بود.

انتظار می رود گوشی هوشمند مورد بحث با چیپست اسنپدراگون 845 در ایالات متحده ارائه شود، در حالی که نسخه بهره مند از چیپست اگزینوس 9810 برای کشورهای دیگر در نظر گرفته شود. بنا بر گزارش های پیشین مدل بهره مند از چیپست اگزینوس سریعتر از نمونه دارای اسنپدراگون خواهد بود.

سامسونگ در گلکسی اس 9 از دوربین با دیافراگم لنز متغیر بهره برد و به نظر می رسد که این قابلیت قرار است به گلکسی نوت 9 نیز بیاید. همچنین دوربین دوگانه مشابه با گلکسی اس 9 پلاس به پرچمدار مورد بحث خواهد آمد. با این حال مشخص نیست که چه به روز رسانی عمده دیگری برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته خواهد شد.

بنا بر گمانه زنی ها این گوشی با اندروید 8.1 به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ روانه بازارها خواهد شد. انتظار می رود در اواخر تیر تا اوایل مرداد ماه شاهد رونمایی از گلسی نوت 9 باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید