اگر از گلکسی A10 یا A20 سامسونگ برخوردارید به فکر ارتقا باشید

    کد خبر :991916
گلکسی A10

به جرات می‌توان سامسونگ را از برندهای برتر انتشار آپدیت و پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های هوشمند دانست. برندی که تنوع محصول بالایی هم به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

بازتاب-این کمپانی کره‌ای به تازگی مشخص شده که پشتیبانی از چند مدل گوشی را به پایان رساند. از جمله باید به گلکسی A10، A20، A40 و چند مدل دیگر اشاره کرد. 5 سالی از عرضه این تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌ها می‌گذرد و سامسونگ نیز پیش از این متعهد شده بود تا 5 سال پشتیبانی نرم افزاری از محصولات خود را ادامه می‌دهد. طبق گفته GalaxyClub، سامسونگ به پشتیبانی نرم افزاری دستگاه‌های زیر پایان داده است.

  • گلکسی A10
  • گلکسی A20
  • گلکسی A40
  • گلکسی تب S5e
  • گلکسی تب A 10.1
  • Galaxy Tab A با قلم S

همه این گوشی‌ها و تبلت‌ها در آوریل 2019 یا قبل از آن منتشر شده‌اند. گلکسی A10 و گلکسی A40 آپدیت امنیتی مارس 2023 را دریافت کردند. در حالی که گلکسی A20 موفق به کسب آپدیت دسامبر 2022 شد و دیگر خبری از انتشار آپدیت نبود.

این محصولات با وجود تعلیق پشتیبانی نرم افزاری به کار خود ادامه خواهند داد. آنها در حال حاضر اندروید 11 را دربرگرفته که می‌تواند تقریباً تمام برنامه‌های موجود در فروشگاه Google Play را اجرا کند.

گلکسی A10

شاید تنها مشکلاتی که ممکن است در این دستگاه‌ها با آن مواجه شوید مربوط به عملکرد و باتری باشد. اگرچه مسئله دوم را می‌توان با جایگزینی تعمیر کرد، اما در مورد عملکرد شاید نتوان کاری نمود. علاوه بر این، هیچ یک از آنها شبکه 5جی را پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین می‌تواند دلیل دیگری برای ارتقاء به یک تلفن جدیدتر باشد، اگر پوشش شبکه‌های تلفن همراه جدید را در شهر خود دارید.

با این حال، بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ گلکسی در ماه‌های آینده شاهد پایان پشتیبانی نرم‌افزاری خواهند بود. سامسونگ از برندهای خوش نام صنعت تلفن هوشمند بوده که در چند سال گذشته مدل‌های متنوع در قیمت‌های مختلف عرضه کرده است.

پیش بینی شده بزودی محصولات جدید این شرکت با طراحی بروزرسانی شده از راه برسند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود دیگر چه مدل گوشی هوشمند و تبلتی از سبد پشتیبانی سامسونگ خارج خواهند شد و کاربران باید به دنبال ارتقا جهت تهیه یک مدل باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید