آمازون در آینده محصولات خود را اقساطی خواهد فروخت

    کد خبر :840313

مردم غالبا مایل به خریداری کالاهای متعددی هستند؛ اما بودجه مالی لازم برای این‌کار را در اختیار ندارند. با این‌حال اتفاق خوشایند اینکه کمپانی آمازون اخیرا خبر آغاز همکاری خود با یک شرکت فناوری مالی موسوم به Affirm را رسانه‌ای نموده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–این همکاری در آینده‌ای نزدیک به مشتریان امکان خواهد داد تا اقلام موردنظر خود را خریداری و هزینه آن‌را بعدا پرداخت نمایند. اکنون بسیاری از کمپانی‌ها استفاده از این مدل کسب‌وکار را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین اعمال چنین رویکردی توسط فروشگاه آمازون نیز مایه تعجب نخواهد بود.

در همین راستا شرکت آمازون اجرای آزمایشی این مدل کسب‌وکار را در فروشگاه‌های خواروبار فروشی Amazon GO آغاز کرده است. مشتریان با مراجعه به این مراکز می‌توانند اقلام موردنیاز خود را از قفسه فروشگاه برداشته و هزینه آن‌ها را بعدا پرداخت نمایند.

به لطف این همکاری جدید میان 2 کمپانی، مشتریان آمازون در آینده قادر به تقسیط صورت‌حساب‌های خرید خود خواهند بود. این موضوع بدان معناست که صورت‌حساب‌هایی با ارزش 50 دلار یا بیش‌تر از طریق پلتفرم Affirm به‌صورت اقساط ماهیانه قابل پرداخت هستند.

در مرحله بازبینی سفارش، هزینه نهایی اقلام خریداری شده برای مشتریان نمایش داده می‌شود. این رقم همان مبلغی است که مشتریان در آینده بایستی پرداخت نمایند و نمایش آن مانع از شگفت‌زدگی خریداران هنگام پرداخت اقساط خواهد شد.

البته بی‌تردید خرید اقساطی مشمول پرداخت بهره خواهد بود؛ زیرا شرکت Affirm از همین طریق کسب درآمد می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها نرخ بهره سالیانه بین 0 تا حداکثر 30 درصد متغیر خواهد بود. برای دوره بازپرداخت اقساط نیز مشتریان می‌توانند بازه‌های زمانی 3 تا 48 ماهه را انتخاب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید