پشت‌‌پرده حضور آمازون در‌ تبلیغات بلک‌فرایدی ایرانی

    کد خبر :1034192
آمازون تبلیغات بلک‌فرایدی ایرانی

امسال تب بلک‌ فرایدی به تبلیغات محیطی سرایت کرده است. چند روز مانده به سوم آذر بیلبوردهای یک سایت را در سطح شهر می‌بینیم که رسما ادعا دارد سفارش‌ خرید شما را از آمازون می‌خرد و جلوی در خانه یا محل کارتان یا اصلا هرجایی که بخواهید تحویلتان می‌دهد. چند فروشگاه اینترنتی دیگر همین امکان را پیشنهاد می‌دهد و مانند سال‌های گذشته، آنلاین‌شاپ‌ها هم نمی‌خواهند فرصت و رونق بازار بلک‌فرایدی را از دست بدهند.

سایت‌ها یا آنلاین‌شاپ‌هایی که ما را برای خرید از بلک فرایدی آماده می‌کنند، از حداقل ۱۰ روز قبل تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند. سایت‌های خرید آنلاین از فروشگاه‌های خارجی برای این روز بنر اختصاصی زده و نوشته‌اند که در تاریخ سوم و چهارم آذر می‌توانید یک خرید آسان از فروشگاه‌های دلخواهتان داشته باشید. آنلاین‌شاپ‌ها اما خیلی روی آسان بودن ماجرا تاکید ندارند.

تعداد سایت‌های فروش آنلاینی که حاضر باشند کالای شما را از آن سر دنیا به ایران برسانند زیاد نیست. آنها اغلب از سایت‌هایی مانند آمازون و ای‌بی خرید شما را انجام می‌دهند. یکی از آنها نوشته که امسال بلک فرایدی به خرید کالاهایی که در آمازون وجود دارند، اختصاص دارد. طبق اصول این سایت، اگر شما از قبل شماره و مشخصات خود را ثبت کرده باشید، در روز موعود می‌توانید از ۲۰ درصد تخفیف هزینه حمل و ۲۰ درصد تخفیف گمرک استفاده کنید.

برای خرید از آنلاین‌شاپ‌ها قوانین خرید چندان سفت و سخت نیست. در وهله اول بهتر است قیمت لیر یا دلار و درهم را چک کنید تا متوجه شوید هر فروشنده چند درصد بر روی قیمت ارز می‌کشد. مثلا فروشگاه‌هایی که از ترکیه خرید شما را به دستتان می‌رسانند، اغلب ۳۰۰ تومان بر روی هر لیر می‌کشند

هفت صبح

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید