آئودی S3 2025 با طراحی مسابقه ای معرفی شد

    کد خبر :1052498
آئودی S3 2025

شرکت آئودی به تازگی اولین جزئیات درباره سدان کامپکت آئودی S3 2025 را به اشتراک گذاشت.

بازتاب-این خودرو دارای قسمت جلو با طراحی جدید و جلوپنجره بازطراحی شده و همچنین لوگوی جدید است. همچنین سپر اسپرت‌تر و چراغ‌های جلو متفاوتی دریافت کرد. محصول جدید آئودی مجهز به سپر عقب بازطراحی شده با بازتابنده‌های گوشه‌ای است که در یک فرورفتگی قرار دارد و یک دریچه هوا را شبیه‌سازی می‌کند. چراغ‌های عقب جدید، اگزوز Akrapovic و دیفیوزر بسیار تهاجمی‌تر نیز قابل مشاهده است.

این خودرو به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر TFSI ارتقا یافته مجهز است. 328 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور 420 نیوتن متر که به معنای افزایش 23 اسب بخاری و گشتاور 20 نیوتن‌متری در مقایسه با نسل قبلی است. به لطف قدرت اضافی، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 4.7 ثانیه طول می‌کشد و حداکثر سرعت به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

آئودی S3 2025

این موتور به یک گیربکس هفت سرعته S tronic متصل می‌شود که پاسخگویی بهتری است. همانطور که آئودی توضیح می‌دهد:

“زمان تعویض در بار کامل به نصف کاهش یافته و سرعت موتور در بار جزئی زمانی که گیربکس در موقعیت D قرار دارد افزایش یافته است.”

علاوه بر این، مدل به یک تقسیم‌کننده گشتاور مجهز شده که «توزیع گشتاور فعال و کاملاً متغیر بین چرخ‌های عقب» را فراهم می‌کند. میله‌های مک فرسون با یاتاقان محوری جدید اجازه می‌دهد تا لمبر منفی بیشتری ایجاد شود و در نتیجه واکنش فرمان بهتر و همچنین چسبندگی بهتر در هنگام پیچ‌ها ایجاد شود.

 سیستم فرمان بهینه‌شده، حالت جدید داینامیک پلاس و لاستیک‌های جدید Falken نصب شده‌اند. این مدل همچنین ترمزهای ارتقا یافته و سیستم تثبیت کننده الکترونیکی نسل جدید دریافت کرد. قیمت هنوز اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید