کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم

    کد خبر :1094918
کیفیت هوای پایتخت شرایط ناسالم

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۹ مهر) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۰۱ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضر ایستگاه‌های مسعودیه با شاخص ۳۱ و دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۳۲ کیفیت هوای پاک را به ثبت رسانده‌اند.

ایستگاه‌های پونک با شاخص ۶۲، پیروزی با شاخص ۸۶، تربیت مدرس با شاخص ۹۱، ستاد بحران با شاخص ۹۰، شهرری با شاخص ۹۳، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۱، پارک رازی با شاخص ۸۰، پاسداران با شاخص ۸۴، ژئوفیزیک با شاخص ۸۱، سرخه حصار با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۹۹، شهرک چشمه با شاخص ۵۹ و میدان امام خمینی با شاخص ۵۶ کیفیت هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با ثبت عدد ۱۳۶، پارک سلامت با ثبت عدد ۱۴۹ و دانشگاه تهران با ثبت عدد ۱۰۹ ناسالم برای گروه‌های حساس و وضعیت نارنجی است.

ایستگاه‌های شادآباد با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۶۴، میدان فتح با شاخص ۱۵۲، پارک شکوفه با شاخص ۱۵۴ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۷ کیفیت هوای ناسالم و وضعیت قرمز را نشان می‌دهند.

به گزارش اکو ایران، پایتخت از ابتدای سال تا امروز پنج روز هوای پاک، ۱۲۹ روز قابل قبول، ۵۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تجربه کرده و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل ۸ روز هوای پاک، ۱۳۹ روز قابل قبول، ۴۲ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵ روز هوای ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید