بررسی گوشی Galaxy M34 5G سامسونگ

    کد خبر :1007286
گوشی Galaxy M34 5G

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را در سگمنت پرچمدار، میان رده و اقتصادی معرفی و عرضه می‌کند. یکی از جدیدترین مدل‌ها گوشی Galaxy M34 5G است.

بازتاب-این تلفن هوشمند، یک گزینه میان رده اقتصادی سامسونگ بوده که برای بازار هندوستان معرفی شد. گوشی که ظرفیت باتری بالایی ارائه می‌دهد و سخت افزار ایده‌آلی شامل آن شد.  گلکسی M34 بخشی از خانواده گلکسی M سامسونگ بوده که در هندوستان به فروش رسیده و عمدتا گوشی‌های باتری محور هستند.

البته در بحث سخت افزار دست کمی از رقبا نداشته و مدل نیز ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر با Galaxy M34 5G آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت

 گوشی Galaxy M34 5G

Galaxy M34 5G بدنه پلاستیکی در کنار فریم پلاستیکی دارد. ضخامت آن چندان بالا نیست و وزن کمی هم دارد. در جلو شاهد نمایشگر ناچ هستیم و حاشیه صفحه نمایش هم چندان کم نیست، اما به عنوان یک میان رده طراحی جذابی ارائه می‌دهد.

در عقب ماژول دوربین عمودی سه گانه جدا از هم پیدا بوده که شباهتی به دیگر گوشی‌های 2023 سامسونگ پیدا کرده است. در زیر گوشی پورت USB-C و اسپیکر قرار دارد و در قسمت جانبی نیز حسگر اثرانگشت با کلید پاور یکپارچه شد.

همچنین در قسمت پایین گوشی جک 3.5 میلیمتری هدفون هم گنجانده شد. به طور کلی باید طراحی گلکسی M34 را شبیه به سایر برادران 2023 دانست.

نمایشگر

سامسونگ در این محصول خود از نمایشگر سوپرامولد ناچ 120 هرتز بهره گرفته که توانایی رسیدن روشنایی به 1000 نیت را دارد. این نمایشگر سایز 6.5 اینچی داشته که با وضوح FHD+ تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند.

گذشته از آن به لطف پوشش شیشه گوریلاگلس 5 محافظت از نمایشگر آن به شدت افزایش پیدا می‌کند. با مشخصاتی که سامسونگ در این مدل تعبیه کرده، می‌توان شاهد صفحه نمایشی با رنگ‌های پرجنب و جوش و وضوح قابل توجه داشت.

سخت افزار و باتری

گلکسی M34 به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 1280 سامسونگ مجهز شده که چیپ 5 نانومتری کم مصرف و کارآمدی است. این پردازنده با تراشه گرافیکی Mali-G68 می‌تواند تجربه گیمینگ و مالتی تسکینگ خوبی به دنبال داشته باشد. در سوی دیگر باید به 6 تا 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا هم پرداخت.

باتری این گوشی یک پک 6000 میلی آمپرساعتی بوده که ساعت‌ها پایداری داشته و دوام بالایی به مخاطب خود ارائه می‌دهد. هرچند در بحث سرعت شارژ باید به سرعت 25 واتی اکتفا کرد و نباید انتظار چندانی داشت.

گلکسی M34 سخت افزار مطلوبی داشته و در بحث طول عمر باتری فوق العاده است. بنابراین می‌توان عملکرد قابل قبولی برای کاربری روزانه داشت.

 

نرم افزار و دوربین

 گوشی Galaxy M34 5G

این محصول سامسونگ سه حسگر اصلی واید 50 مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر سوم 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی حسگر 13 مگاپیکسلی بوده و هر دو حسگر عقب و جلو توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسلی دارد. قابلیت‌های مختلفی در بخش دوربین می‌توان انتظار داشت اما عملکرد چندان موردانتظار نیست و با سطح قیمتی اقتصادی با گزینه‌ای کارآمد رو به رو هستیم.

در بخش نرم افزاری سامسونگ سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر One UI 5.1 را فراهم آورده تا افراد تجربه کاربری لذت بخشی داشته باشند، هر چند تجربه کاربری به سخت افزار قوی نیز بازمی‌گردد.

 

نتیجه گیری

گوشی گلکسی M34 یک پرچمدار نیست و نباید انتظارات بزرگ داشت. اما به عنوان گوشی برای کاربر روزانه می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب کرده و گزینه‌ای جذاب با قیمت مناسب تلقی شود، بخصوص با داشتن باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپرساعتی.

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید