تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی! / عکس

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳
    کد خبر :850174
تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی

منصوری به عنوان یکی از برترین تیونرهای صنعت بین المللی خودرو، همواره آثار هنری قابل تحسینی را ارائه می کند در سبک خود متفاوت و ارزشمند هستند. این تیونر یک بار دیگر سراغ تحفه ای از آئودی رفته و آر اس7 اسپرت بک را انتخاب کرده که در حالت استاندارد نیز جز اسپرت ترین سدان های بازار جهانی محسوب می شود.

منصوری از کد رنگ خاکستری ناردو برای این پروژه استفاده کرده و بنا بر رسم تیونر در بخش های مختلف شاهد حضور پنل های فیبرکربن هستیم. کیت بدنه جدید شرایطی را ایجاد کرده تا آر اس7 اسپرت بک چهره ای تهاجمی تر از قبل داشته باشد. این جزئیات شامل اسپلیتر جلوی جدید و دیفیوزر حرفه ای در قسمت عقب خودرو می شود. یک اسپویلر جدید نیز در قسمت عقب خودرو نصب شده است. در نمای جانبی نیز رکاب جدید قرار گرفته که همگی از پنل های فیبرکربن تولید شده اند.

خروجی اگزوز 4 تایی با جانمایی دو لول در هر طرف دیفیوزر برای گروه زیادی از طرفداران خودروهای اسپرت یک سبک مطلوب محسوب می شود که اینجا نیز مورد توجه تیونر قرار گرفته است.

منصوری برای جزئیات داخل کابین از رنگ آبی روشن استفاده کرده که در هماهنگی با خاکستری بدنه ترکیب بسیار مثبتی را شکل داده است. رنگ مکمل در کابین، مشکی انتخاب شده که بازهم در هماهنگی مطلوبی آبی به عنوان تم اصلی قرار دارد.

فرمان ترکیبی جادویی از چرم و فیبرکربن را ارائه می دهد.

اما در رابطه با جذاب ترین قسمت یعنی پیشرانه باید به تپنده 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر با 770 اسب بخار خروجی و گشتاور جذاب 1000 نیوتن متر اشاره کنیم که خودرو را طی 3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رساند.

تصاویر ارائه شده از این خودرو بسیار محدود است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید