۸ نفر در آتش‌سوزی خودرو در جهرم فارس جان باختند

  • حوادث
  • جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۳۴
    کد خبر :839720
۸ نفر در آتش‌سوزی خودرو در جهرم فارس جان باختند

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم فارس گفت: طی حادثه واژگونی و آتش‌سوزی یک خودرو سواری در حوزه این شهرستان هشت نفر جان باختند.

محمد رحمانیان افزود: ساعت ۱:۰۴ بامداد امروز طی تماس با اورژانس مبنی بر وقوع حادثه‌ واژگونی و آتش‌سوزی روبه‌روی نیروگاه سیکل ترکیبی در ابتدای جاده جهرم-شیراز، یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ابراز کرد: عوامل اورژانس با حضور در محل متوجه شدند هشت سرنشین این خودرو به دلیل واژگونی و آتش‌سوزی جان خود را از دست داده‌اند.

رحمانیان بیان کرد: جنسیت و هویت این افراد به دلیل شدت سوختگی مشخص نیست و نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

وی اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری جهرم نیز در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: ساعت ۰۱:۰۵ بامداد ۵ شهریور با تماس مرکز اورژانس به سامانه ی ۱۲۵ و گزارش واژگونی همراه با آتش‌سوزی خودروی سواری پارس در محور جهرم-شیراز روبروی نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم، تیم امداد و نجات جاده‌ای سازمان آتش‌نشانی جهرم به محل حادثه اعزام شد.

هوشنگ عشایری افزود: واحد آتش‌نشانی شهرداری قطب‌آباد نیز تا رسیدن امدادگران جهرم، وارد عمل شد و تمام تلاش خود را برای اطفا انجام داد.

وی اضافه کرد: طبق نظر اکیپ اورژانس متأسفانه تمام سرنشینان این خودرو به دلیل مچالگی بدنه‌ خودرو در همان ضربات اولیه و شدت حریق در لحظه‌ تصادف، جان باخته‌اند.

عشایری ابراز کرد: همچنین با اعلام پلیس نیروی انتظامی طی تحقیقات اولیه مشخص شد اتباع افغان توسط این خودرو در حال جابه جایی بوده‌اند.

وی اظهار کرد: امدادگران پس از خارج کردن سرنشینان و ایمن‌سازی محل صحنه را به پلیس نیروی انتظامی تحویل دادند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید