یخچالی: فشار زیادی از سوی تیم‌ها به ما وارد می‌شود/ گروه‌مان در مقدماتی جام جهانی آنقدر هم آسان نیست

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۹:۴۸
    کد خبر :147134

گارد راس تیم ملی بسکتبال گفت: فشار زیادی از سوی تیم‌ها به ما وارد می‌شود تا تاثیر منفی روی بازیکنان بگذارند.

بهنام یخچالی در مورد پیروزی پتروشیمی مقابل مهرام، اظهار داشت: بازی سختی را مقابل مهرام پشت سر گذاشتیم. امسال 3-4 تیم خیلی خوب در لیگ هستند که بازی با آنها حساسیت زیادی داریم. مهرام هم یکی از آنهاست. ما می‌خواستیم این فصل را بدون باخت به پایان برسانیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه برخی می‌گفتند پتروشیمی مقابل مهرام با اختلاف زیاد پیروز می‌شود، گفت: این فشاری است که پیش از هر بازی روی ما وارد می‌شود اما واقعا اینطور نیست که ما قبل از بازی بگوییم با اختلاف پیروز می‌شویم. همه تیم‌ها دو بازیکن خارجی دارند. این صحبت‌ها برای این است که فشاری روی ما ایجاد و تاثیر منفی بگذارد. ما سعی می‌کنیم به صحبت‌های کادر فنی گوش بدهیم و به دنبال بازی خوب همراه با برد هستیم. چه با یک اختلاف و چه با 30 اختلاف.

گارد راس تیم بسکتبال درباره بازی‌های انتخابی جام جهانی که از 3 آذر شروع می‌شود، گفت: اردوی ما از پنجشنبه آغاز می‌شود و همه بچه‌ها فکر می‌کنند هماهنگ هستیم. حدود 2 ماه پیش در کاپ آسیا بازی کردیم و مشکلی برای آمادگی و هماهنگی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، گفت: برای اولین بار این اتفاق می‌افتد و باید دید شرایط چگونه خواهد بود. در گروه ما عراق و قطر بازیکنان خارجی دارند و آنطور که گفته می‌شود تیم‌های ساده‌ای نیستند. باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا سهمیه جام جهانی را بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید